رئيس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان:

«میدان دار» در سه سطح مدرسه، منطقه و استان در سمنان اجرا خواهد شد

«لطفی» گفت: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی استان در بسته ای با عنوان «میدان دار» در سه سطح مدرسه، مناطق و استان با هدف تبیین جنایات شیطان بزرگ آمریکا و اسراییل غاصب و نقش مقاومت دانش آموزان در حمایت از جبهه مقاومت و تبیین نقش دانش آموزان در پیشرفت کشور برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۷۰۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ - 28October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «مجتبی لطفی» رئيس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از گذشت یک سال از عملیات طوفان الاقصی و شهادت مردان بزرگ جبهه مقاومت و کشتار ده ها هزار کودک و نوجوان مظلوم غزه شاهد بیداری و جوش و خروش خشم مردم جهان از رژیم پوشالی غاصب صهیونستی اسرائیل هستیم که به وعده الهی حق بر باطل پیروز خواهد شد.

وی افزود: هشتم آبان تا ۱۳ آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی و استکبارستیزی نامگذاری شده است و به همین مناسبت برنامه‌های امسال در بسته ای با عنوان «میدان دار» در سه سطح مدرسه، مناطق و استان با هدف تبیین جنایات شیطان بزرگ آمریکا و اسراییل غاصب و نقش مقاومت دانش آموزان در حمایت از جبهه مقاومت و تبیین نقش دانش آموزان در پیشرفت کشور برنامه ریزی شده است.

لطفی ادامه داد: از برنامه های این هفته می توان به «رویداد ملی جاسوس خانه» اشاره کرد که ۱۰ سوال در راستای تسخیر لانه جاسوسی طراحی شده است که دانش آموزان پاسخ های خود را در قالب های مختلف می توانند ارسال کنند.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم امروز در مدارس جهاد روایت و روایت درست از تاریخ است بنابراین از دیگر برنامه ها رویداد روایت نو است که دانش آموزان در ۲ قالب نمایشگاه نسخ و قصه فلسطین و نمایشگاه دستاورد های نظام اسلامی تا اوج در مدارس به روایت می پردازند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت: رویداد «دست‌سازه استکبار ستیزی و پلاکاردنویسی» از دیگر برنامه‌های این هفته است که دانش‌آموزان کاردستی‌ها و پلاکارد های خود را که  ناظر بر جنایات رژیم صهیونسیتی و امریکای جنایتکار می باشد ایجاد نموده و ضمن ارسال تصاویر، دست سازه های خود را در مراسم ۱۳ آبان به همراه می‌آورند.

لطفی بیان کرد: از دیگر برنامه ها برگزاری تجمعات دانش آموزان در سطح شهرستان ها با عنوان نسل سلیمانی می باشدکه در شهرستان های استان برنامه ریزی شده است.

وی گفت: با توجه به اجرای طرح های جامع تربیتی در ۱۲۰ مدرسه استان با هدف پیوند مدرسه به مسجد و پایگاه های مقاومت طرح «میقات صالحین» در روز ۱۱ آبان ماه قبل از آیین با شکوه نماز جمعه در محل مصلی ها برگزار خواهد شد و دانش آموزان به همراه مربیان خود در این برنامه شرکت می نمایند.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت کودکان غزه و لبنان، مرحله دوم پویش «همدلی با کودکان غزه و لبنان» طراحی شده است که بیست هزار پاکت همدلی جهت کمک به کودکان غزه و لبنان در بین دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان بیان کرد: برنامه «رفیق شهیدم» این برنامه برای مدارس و مسیر راهپیمایی ۱۳ ابان  طراحی شده است تا دانش‌آموزان ضمن یاد و نام شهدای دانش آموز غزه با آنها عهد می بندند که در مسیر ایستادگی و مقاومت راه آنان را ادامه بدهند.

لطفی افزود: از دیگر برنامه ها اجرای اردوی راهیان نور نخبگان دانش آموز بسیجی به یادمان های جنوب کشور و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت درون استانی و برون استانی می باشد.

وی گفت: از برنامه های دیگر در طول این هفته به مرحله دوم پویش همکلاسی مهربان ۵ در شهرستان ها ی استان با هدف تهیه کتاب های کمک آموزشی برای افراد محروم و کم برخوردار می توان اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار