نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم تبیین واقعه ۱۳ آبان/ قدرت جمهوری اسلامی باید به دشمنان تفهیم شود

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: هجمه‌های اخیر اسرائیل نه باید کوچک شمرده و نه باید بزرگ‌نمایی شود، البته باید محاسبات غلط آنها بهم بخورد و قدرت جمهوری اسلامی و این مردم عزیز به آنها تفهیم شود و یک راهپیمایی باشکوه برای قوت قلب غزه، لبنان و جبهه مقاومت برپا کنیم.
کد خبر: ۷۰۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ - 28October 2024

لزوم تبیین واقعه ۱۳ آبان/ قدرت جمهوری اسلامی باید به دشمنان تفهیم شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در سومین جلسه ستاد استانی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه علمیه سه نهاد دست‌اندرکار گرامی‌داشت این روز هستند. 

وی افزود: حوزه علمیه از این نظر که سالروز تبعید حضرت امام (ره) و آن فریاد و خروش ایشان علیه مصونیت قضایی مستشاران آمریکا در این ماه صورت گرفت، دانشگاه‌ها به‌خاطر اینکه تسخیر لانه جاسوسی به‌وسیله دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت که باید در دانشگاه‌ها جهاد تبیین در این زمینه صورت پذیرد، آموزش و پرورش هم پرسابقه‌ترین عنصر در ۱۳ آبان بوده است.

آیت الله محمدی لائینی تأکید کرد: ما باید به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه بسیج دانش‌آموزی توجه کنیم، از جمله اینکه گلایه کردند که چرا اسناد لانه جاسوسی در متون درسی و دانشگاه‌ها نمی‌آید، ایادی استعمار آمدند تمام نسخه‌های آن را جمع‌آوری کردند، برای این ۸۰ جلد کتاب زحمات فراوانی کشیده شده و از برگه‌های رشته رشته شده جمع‌آوری شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید بر اساس ۱۳ آبان تبیین و روشنگری داشته باشیم، ۱۴ آبان هم روز مازندران است؛ اولین حکومت اهل بیتی علوی قبل از آغاز دوران غیبت در اینجا شکل گرفته است، البته در جدول هفته روز مازندران باید یک روز به نام علما و روحانیت باشد؛ چرا که اینها از برجستگی‌های بزرگ استان هستند.

وی یادآور شد: هجمه‌های اخیر اسرائیل نه باید کوچک شمرده و نه باید بزرگ‌نمایی شود، البته باید محاسبات غلط آنها بهم بخورد و قدرت جمهوری اسلامی و این مردم عزیز به آنها تفهیم شود و یک راهپیمایی باشکوه برای قوت قلب غزه، لبنان و جبهه مقاومت برپا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار