نماینده ولی فقیه در مازندران:

انقلاب اسلامی موجب ارتقای مدارس و دانشگاه‌ها شد

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال متحول کردن دنیا است، گفت: از برکت انقلاب اسلامی مدارس و دانشگاه‌ها ارتقا پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۰۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ - 28October 2024

انقلاب اسلامی موجب ارتقای مدارس و دانشگاه‌ها شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پس از اقامه نمازجماعت ظهر و عصر امروز (دوشنبه) در جمع دانش آموزان هنرستان شهید هاشمی نژاد ناحیه یک ساری، اظهار داشت: ما سه خانه داریم به سه اصل هم باید پایبند باشیم، اول خانه‌ای که پدر و مادر در آن حضور دارند، دوم مدرسه و خانه دیگر جامعه بزرگ و کشور ماست، هر سه خانه باید آباد باشند.

وی افزود: سه اصل؛ علم و مهارت، دین و انقلاب اسلامی را باید در زندگی جدی بگیریم، علم بی‌هنر فایده ندارد، مدرک بدون سواد اثری ندارد، الان جامعه نیاز به نیروی باصطلاح آچار به دست و ماهر دارد، اینجا به شما مهارت می‌آموزند.

آیت الله محمدی لائینی ضمن گرامی‌داشت یاد شهید آیت الله هاشمی نژاد، بیان کرد: شاید تعداد کارگاه‌های این مدرسه به حد ایده‌آل نرسیده باشد، اما این مدرسه در منطقه‌ای با خانواده‌های سالم واقع شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه علم بدون دین فایده‌ای ندارد، عنوان کرد: به هر کجا برسید اگر نماز در زندگی شما نباشد فایده‌ای ندارد بلکه برکت از بین می‌رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: انقلاب اسلامی که بیش از ۲۳۰ هزار شهید نثارش شد دنیا را در حال متحول کردن است، از برکت انقلاب اسلامی مدارس و دانشگاه‌ها ارتقا پیدا کرده است.

این مسئول گفت: ما قبل از انقلاب اسلامی نوکر همین صهیونیست‌های جنایتکار بودیم که ۱۵هزار نفر مثل شما را کشتند، چقدر کودکان و زنان بیگناه را شهید کردند.

وی ضمن گرامی‌داشت یوم الله ۱۳ آبان یا سالروز تظاهرات دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی به‌وسیله دانشجویان، اظهار داشت: اسناد این لانه در قالب ۸۰ جلد منتشر شد، در این روز باید در راهپیمایی حضور پیدا کنیم، قدرشناسی از سه خانه این است که خوب عمل و رفتار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار