عبدالحسین کلانتری از خانه کتاب و ادبیات ایران بازدید کرد

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در جلسه شورای مدیران خانه کتاب و ادبیات ایران از بخش‌های مختلف این موسسه بازدید کرد.
کد خبر: ۷۰۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 28October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، جلسه شورای مدیران خانه کتاب و ادبیات ایران دوشنبه (هفتم آبان ۱۴۰۳) با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موسسه برگزار شد.  

عبدالحسین کلانتری از خانه کتاب و ادبیات ایران بازدید کرد

در این جلسه که با حضور علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد، محمد خلج، معاون اداری و مالی؛ حامد محقق، معاون شعر و ادبیات داستانی؛ آزاده نظربلند، معاون کتاب و فرهنگ؛ حسین تیموری، معاون اقتصاد و فرهنگ؛ غلامرضا طریقی، مشاور مدیرعامل و مدیر امور فعالیت‌های فرهنگی و اهل قلم؛ غلامحسین حیدری، مشاور مدیرعامل و مدیر محصول بازار کتاب؛ محمدمهدی شیخ صراف، سردبیر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ مجید صحاف، مدیر تلویزیون اینترنتی کتاب و مرتضی بریری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خانه کتاب و ادبیات ایران حضور داشتند و به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده و پیش‌رو پرداختند.

عبدالحسین کلانتری نیز در این جلسه با تاکید بر گستردگی فعالیت‌های موسسه گفت: خانه کتاب و ادبیات ایران ذینفعان متعدد و متنوعی دارد و همین موضوع حساسیت و دقت در انجام امور را بالاتر می‌برد.

وی افزود: تقویت ارتباطات رسانه‌ای، بازنمایی دقیق و مناسب از فعالیت‌های صورت گرفته و در دست انجام، شفاف سازی داده‌ها، توجه ویژه به موضوع عدالت در برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت نخبگانی و نظرات کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها از موضوعات مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

در پایان این جلسه، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران از بخش‌های مختلف موسسه بازدید و ضمن آشنایی با همکاران به صورت مستقیم در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار