هم‌رزم شهید سلیمانی:

حرکت در مسیر ولایت موجب هدایت انسان خواهد شد

سردار «شهابی فر» گفت: بهترین مسیری که ما می‌توانیم به بهترین شکل ممکن هدایت شویم ولایت است هر کس که در این مسیر حرکت کند پیروز می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳ - 28October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و سردار سرتیپ پاسدار حاج «عوض شهابی‌فر» پیشکسوت دفاع مقدس و همرزم سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در عراق و سوریه، برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، اظهار داشت: خرسندیم که در خدمت فرمانده‌ای دلیر هستیم که مبارزه با ضد انقلاب، حزب کومله و دموکرات در غائله کردستان، رژیم بعث عراق، داعش و کسانی که به نوعی با انقلاب اسلامی مخالف هستند، را در کارنامه موفق خود دارد.
 
حرکت در مسیر ولایت موجب هدایت انسان خواهد شد
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: سردار عزیز از از دوران دفاع مقدس تاکنون در حال مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی هستند و جزو ۱۲ نفر اصلی بودند که به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه با داعش دست بیعت دادند و از همرزمان «حسین خرازی» و حاج «احمد کاظمی» هستند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در جلسات آینده بخش‌هایی از تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس و مقاومت سردار سرتیپ پاسدار حاج عوض شهابی‌فر، ثبت و ضبط خواهد شد. 
 
سردار سرتیپ پاسدار حاج عوض شهابی‌فر پیشکسوت دفاع مقدس و از فرماندهان مدافع حرم، ابراز داشت: امیدوارم درجات دنیایی باعث خودبزرگ بینی، غرور و مانع دریافت درجات والا از طرف خداوند نشود، در واقع این موفقیت‌ها به برکت خون شهدای والامقام است.
 
وی گفت: هر یک از ما گذشته سخت، پرفراز و نشیبی داشتیم که این گذشته باید بر نفس دنیایی ما غلبه کند تا بتوانیم عاقبت بخیر شویم و در راه شهدا ثابت قدم بمانیم.
 
سردار شهابی‌فر ادامه داد: بهترین مسیری که ما می‌توانیم به بهترین شکل ممکن هدایت شویم، ولایت است هر کس که در این مسیر حرکت کند پیروز می‌شود چراکه این مسیر پیامبران و اهل بیت (ع) است و پیروی از غیر آن موجب گمراهی می‌شود.
 
حرکت در مسیر ولایت موجب هدایت انسان خواهد شد
 
در این نشست همچنین سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد پوستر نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم که به امضای مقام معظم رهبری رسیده بود، را به سردار سرتیپ پاسدار حاج «عوض شهابی‌فر» از پیشکسوت دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار