رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان:

پاسخگویی در مدارس سمپاد استان‏‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و کهگیلویه اجرا شد

حجت‌الاسلام «علیجانی» با اشاره به نقش مدارس سمپاد در تامین نیروی انسانی مورد نیاز کشور، گفت: پاسخگویی در مدارس سمپاد استان‏‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و کهگیلویه اجرا شد.
کد خبر: ۷۰۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ - 28October 2024

پاسخگویی در مدارس سمپاد استان‏‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و کهگیلویه اجرا شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «محمد علیجانی» رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان با بیان این که مدارس سمپاد، مدارس نخبگانی و آینده‌ساز کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: با توجه به رویکرد مسئله محوری این مرکز، سال گذشته تبلیغ چهره به چهره در 24 مدرسه استان اصفهان صورت گرفت.

وی با اشاره به جلسه اخیر نماینده مرکز ملی پاسخگویی به سوالات با روسای سمپاد در سه استان، ادامه داد: در مرحله دوم هماهنگی برای حضور کارشناسان پاسخگو در مدارس سمپاد استان های یزد، چهارمحال و کهگیلویه انجام شد و نماینده مرکز ملّی پاسخگویی در دیدار با رؤسای اداره سمپاد استان های یزد، چهارمحال و کهگیلویه، ضمن معرفی و ارائه گزارشی از روند فعالیت‏های این مرکز ملّی در مدارس استعدادهای درخشان، ارایه کرد.

علیجانی اضافه کرد: همچنین در جلسه امروز پیشنهاد اجرایی برای آغاز پاسخگویی میدانی در سال تحصیلی جاری مطرح و با استقبال رؤسای اداره سمپاد این استان‌ها رو به رو و آمادگی همه جانبه برای حضور کارشناسان این مرکز ملّی در مدارس سمپاد برای برنامه‏‌های گفتگو محور و پاسخ به سؤالات و شبهات دانش‏آموزان را اعلام کردند.

وی افزود: این پاسخگویی میدانی با حضور کارشناسان متخصص در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، کلام و اعتقادات، احکام، اخلاق و تربیت، مشاوره و تاریخ برگزار و دانش‌آموزان می‌توانند در یک فضای صمیمی سؤالات خود را پرسیده و گفت و گو داشته باشند.

حجت الاسلام علیجانی گفت: برنامه پاسخگویی میدانی در مدارس استعدادهای درخشان از سال 1401 طی تفاهم‏نامه مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) آغاز و قرار است در استان های مختلف ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار