جانشین لشکر ۱۶ زرهی:

دفاع مردم پایه ویژگی جدید دوران دفاع مقدس بود

سرهنگ «خانجانی» گفت: در دوران جنگ تحمیلی یک ادبیات جدید به جنگ تحمیلی اضافه شد آن هم دفاع مردم پایه بود یعنی همه اقشار در دفاع از میهن عزیزمان مشارکت کردند.
کد خبر: ۷۰۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱ - 28October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت آب منطقه‌ای قزوین با حضور «محمد شهرابی فراهانی» مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین، جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از مدیران، همکاران و ایثارگران شاغل و بازنشسته شرکت آب منطقه‌ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

 سرهنگ ستاد «مهدی خانجانی» جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این مراسم اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اجتماعی این انقلاب و کشور هستند. شهدا با عرضه جان خود از کشور و مردمان این مرز و بوم حفاظت و حراست کردند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یک ادبیات جدید به جنگ تحمیلی اضافه شد آن هم دفاع مردم پایه بود یعنی همه اقشار در دفاع از میهن عزیزمان مشارکت کردند و موجب موفقیت همه جانبه کشور شدند و امروز هم با حفظ وحدت و انسجام خود دشمنان را شکست خواهیم داد.

سرهنگ خانجانی یادآور شد: وزارت نیرو نیز در این عرصه شهدای زیادی داشته و این مهم بر مردم شریف استان قزوین پوشیده نیست.

جانشین فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح نمود: با کمک و فعالیت این عزیزان ایثارگر است که امروز امنیت و آسایش در کشور به منصه ظهور رسیده و ما قدردان همه ایثارگران و خانواده معزز آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار