فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

شکست اسرائیل قبل از شهادت فرماندهان جبهه مقاومت رقم خورد

سردار «فدا» با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای احیای رژیم صهیونسیتی، گفت: شکست اسرائیل قبل از شهادت فرماندهان جبهه مقاومت رقم خورد.
کد خبر: ۷۰۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳ - 29October 2024

شکست اسرائیل قبل از شهادت فرماندهان جبهه مقاومت رقم خوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان امروز (دوشنبه) در یادواره ۲۷ شهید دانشجوی شهرستان شهرضا،اظعار داشت: دانشجویان در دوران دفاع مقدس نقش ویژه‌ای در مدیریت، فرماندهی و اداره نظام‌های اولیه سپاه داشتند.

وی ادامه داد: دانشجو امروز هم باید جایگاه و منزلت خود را شناخته و به فرموده رهبر معظم انقلاب، در سمت درست تاریخ بایستند.

سردار فدا افزود: داشتن بصیرت، روحیه جهادی و انقلابی، حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب، امیدآفرینی و آماده کردن مردم برای نقش آفرینی و مدیریت و فرماندهی آن‌ها در صحنه‌های دفاع از انقلاب، از ویژگی‌های لازم برای دانشجویان است.

وی اضافه کرد: دشمنان همواره به دنبال برهم زدن آسایش، امنیت و آرامش مردم ما هستند، اما مردم ما مثل ۴۵ سال گذشته ایستاده اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: اقدامات بعد طوفان الاقصی نشان‌دهنده این است که ما با خود آمریکا می‌جنگیم، اسرائیل همان روز اول شکست خورد، شکست اسرائیل قبل از شهادت سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه رقم خورده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روحیه ایثار و شهادت مردم استان اصفهان، گفت: شهرستان نجف‌آباد ۲۷۰۰ شهید، شهرستان کاشان و آران و بیدگل ۲۵۵۰ شهید، شهرستان خمینی‌شهر ۲۳۰۰ شهید، شهرستان فلاورجان ۲۱۰۰، و شهرستان‌های شهرضا و دهاقان، شرق اصفهان، فریدن، لنجان و شاهین‌شهر و دولت آباد بالای هزار شهید دارند. 

فدا با بیان اینکه استان اصفهان در زمان جنگ تحمیلی ۶.۵ درصد جمعیت کشور را داشت، ادامه داد: استان اصفهان در عین حال یک دهم شهدای کشور را به خود اختصاص داده است. قریب یک هزار جانباز بالای ۷۰ درصد در این استان زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار