ظریف:

برخی با توهمات، سال‌ها مردم سوریه را در رنج و کشتار نگه داشته‌اند

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه برخی با توهمات، سال‌ها مردم سوریه را در رنج و کشتار نگه داشته‌اند گفت: امیدوارم در مذاکرات مونیخ راه‌حل منطقی درباره سوریه به دست آید.
کد خبر: ۷۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ - 12February 2016

برخی با توهمات، سال‌ها مردم سوریه را در رنج و کشتار نگه داشته‌اند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدجواد ظریف امروز در تماس تلفنی با برنامه «زندهرود» شبکه اصفهان با اشاره به حضور عباس عراقچی در این برنامه اظهار داشت: یکی از الطافی که خداوند به من اعطا کرده، همکاری با افرادی چون عراقچی، تختروانچی، صالحی و دیگر دوستان است. در واقع عراقچی، فردی متعهد و مومن به شمار میرود و با امید به آینده راه را برای پیشرفت کار باز میکند. در واقع ایشان نقش بسیار مهمی در رسیدن به این اهداف ما در طول مذاکرات داشتند.

وی با اشاره به حضورش در شهر مونیخ به منظور شرکت در نشست بینالمللی به منظور حل بحران سوریه و همچنین شرکت در پنجاه و دومین کنفرانس امنیتی مونیخ اظهار داشت: از دیشب تا ابتدای صبح درباره سوریه صبح کردیم و هماکنون کنفرانس امنیتی مونیخ و مذاکرات جانبی در جریان است و در حال شروع آن هستیم.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در مونیخ با پیدا شدن یک راهحل منطقی و پذیرفتن این واقعیت توسط کسانی که با توهمات، سالهاست مردم سوریه را در رنج و کشتار نگه داشتهاند، پایانی برای این فاجعه انسانی بیابیم.

وی ادامه داد: از همه محبتهای مردم ممنون هستم و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت همه مردم تبریک عرض میکنم.

وزیر امور خارجه درباره پابوسی امام رضا(ع) بعد از به نتیجه رساندن مذاکرات خاطرنشان کرد: بارها گفتهام ما هرچه داریم، از برکت ائمه معصومین و امام رضا(ع) نیز مایه برکت برای کشور ما هستند و امیدوار هستیم که همواره زیر سایه برکت ایشان باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار