سردار میریان:

شکست های اسرائیل به برکت حضور جمهوری اسلامی بوده است

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تکفیری ها خودشان را مسلمان واقعی و دیگران را کافر می دانند، گفت: امروز استکبار جهانی که خود در بوجود آمدن و تقویت گروه های سلفی نقش موثری داشته اند به این نتیجه رسیده اند که تکفیری ها تهدید جدی برای بشریت هستند.
کد خبر: ۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱ - 28November 2013

شکست های اسرائیل به برکت حضور جمهوری اسلامی بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سیدمرتضی میریان جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه در گردهمایی که به منظور گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، امام راحل را در اخلاص بالاتر از همه حماسه آفرینان بسیجی دانست و اظهار داشت: مهمترین ویژگی بسیجیان، اخلاص است که امام راحل در رأس آن قرار دارند و در این خصوص فرموده اند: «من یک بسیجی ام».

وی ادامه داد: بحمدالله امروز به برکت نفس مسیحایی حضرت امام (ره) رنسانس دومی بوجود آمد که برخلاف رنسانس اول با تکیه بر خدای متعال، یک ملت می توان به دروازه های پیشرفت و توسعه دست یابد.

بسیجی مقتدر نام جمهوری اسلامی را در جهان طنین انداز می کند

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) نمونه یک بسیجی مقتدر بود، افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با همان شجاعت و جسارتی که در روحیه بسیجیان می بینیم دو ابر قدرت بزرگ را کنار زد، فریاد نه شرقی و نه غربی را برآورد و نام جمهوری اسلامی را در جهان طنین انداز کرد. چون می خواست قدرت لاحول و لا قوه الا بالله را نشان دهد. چرا که مسیر او صحیح ترین راه در 72 فرقه از اسلام بود و آن راه اهل بیت و اسلام ناب محمدی (ص) بود.

مسیر اسلام پادشاهی به بن بست می رسد

سردار میریان ابراز امیدواری کرد: امروز آن سیاست و رویکردی بر جمهوری اسلامی حاکم است که ابرار تاریخ در طول 1400 سال گذشته به دنبال این اسلام و حکومت بودند. مرتجعانی که مسیر اسلام پادشاهی را در پیش گرفته اند خودشان هم می دانند که مسیرشان اشتباه است؛ چون اسلام واقعی را درک نکردند و اسلام امریکایی را دنبال کردند.

پیام جمهوری اسلامی سه بار اسرائیل را شکست داد

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اگر اسرائیل در دهه اخیر سه بار شکست خورده است، این به برکت پیام جمهوری اسلامی ایران بوده که به دل مردم منطقه نشسته است، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز، جمهوری اسلامی همه نظرها را معطوف خود کرده و حرف های بسیاری برای گفتن دارد. بدون شک میتوانم در خاورمیانه، ایران را قدرت اول بنامیم. اگر اسرائیل در دهه اخیر سه بار شکست خورده است این به برکت پیام جمهوری اسلامی ایران بوده که به دل مردم منطقه نشسته است، زیرا انقلاب ما انفجار نور بود.

دنبال ناامنی ایران بوده اند!

وی با تأکید بر این موضوع که در میان قوای سه گانه و همچنین نیروهای مسلح شاهد یک وحدت و انسجام هستیم، اذعان کرد: برای ما بسیار مسرت بخش است که سران قوای سه گانه و نیروهای مسلح ما در زیر سایه رهبری و در پرتو اجرای فرامین معظم له به یک انسجام و وحدت رسیده اند و در اقصاء نقاط کشور معجزه آفرینند. به طوریکه تمام توطئه های دشمنان خنثی شده است.

سردار میریان با اشاره به توطئه های خنثی شده در سال جاری، ادامه داد: این را بدانید امروز تمام سعی دشمن بر ناامن کردن ایران همانند افغانستان و پاکستان است. اما به این هدفشان نخواهند رسید، زیرا از این مملکت قدرت متافیزیکی حمایت می کند و آن دعای خیر اهل بیت، شهدا و در یک کلام پشتوانه آن قدرت لایزال الهی است.

بسیجیان در شرق کشور حماسه آفریدند

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به حضور بسیجیان بومی در پایداری امنیت شرق کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در شرق کشور و اتفاقاتی که افتاد و منجر به شهادت شهدای وحدت شد و البته تاکنون هم ادامه دارد؛ حضور بسیجیان بومی بسیار به موقع و مثمرثمر بود. زیرا بسیجیان با همان روحیه اخلاص و بزرگ منشانه خود مسبب این امنیت پایدار و بومی در منطقه شرق کشور شدند.

اسلام بدون عدالت معنا ندارد

سردار میریان در پایان خطاب به حاضرین در مراسم، گفت: شهید مطهری می فرمایند: "عدالت مهمترین شاخصه نظام اسلامی است که اگر عدالت از آن گرفته شود باقی است اما اسلامی دیگر نیست. حکومت اسلامی جاری و ساری نخواهد شد".همان طور که تاکنون در این راستا حرکت کرده اید در تحقق کامل شعائر انقلاب اسلامی که مظهر آن اعتدال، عدالت و اخلاق اقدام نمایید. مطمئناً با این تفاسیر نظام جمهوری اسلامی الگوی جهانیان خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار