سردار میریان:

تکفیری ها دست پرورده استکبار هستند

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: زمانی که افراطی گری در منطقه معرفی و این بد اخلاقی ها نیز پررنگ شود، همه دنیا از اعتدال جمهوری اسلامی با خبر خواهند شد.
کد خبر: ۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۸ - 01December 2013

تکفیری ها دست پرورده استکبار هستند

سردار سیدمرتضی میریان جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص فعالیت گروه های تکفیری در منطقه اظهار داشت: امروز استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که خطر تکفیری ها از همه تهدیدات بیشتر است؛ چرا که تکفیری ها جز خودشان برای هیچ کس و هیچ چیزی ارزش و احترام قائل نیستند.

استکبار، اختلاف افکنی را تنها راه برون رفت از بیداری اسلامی می داند 

سردار میریان با اشاره به هدف استکبار از ایجاد اختلاف میان گروه های شیعه و سنی، ادامه داد: مستکبران اختلاف افکنی را بهترین راهکار برای خروج از بیداری اسلامی می دانند و موج های بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه طنین انداز شد استکبار را درمانده کرده است.
 
وی با بیان برخی جنایت های گروه های تکفیری، ادامه داد: کسانی که حتی حرمت خانه خدا را نگه نمی دارند واقعا مبلغ چه دینی هستند؟ البته اگر دست به این کار نمی زدند، چهره واقعی شان را جهان نمی دید.
 
جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: زمانی که افراطی گری در منطقه معرفی و این بد اخلاقی ها نیز پررنگ شود، همه دنیا از اعتدال جمهوری اسلامی با خبر خواهند شد.  
 
آمار شهدای اهل سنت بیش از شیعیان است

سردار میریان با اشاره به اینکه موج بیداری اسلامی باعث ایجاد تحولات اساسی در منطقه شده است، تصریح کرد: حکومت ها می توانند با کفر باقی ماند اما با ظلم هرگز و به زودی خواهید دید ظالمین به بن بست خواهند رسید. زیرا تاریخ به ما نشان داده ظلم هیچگاه پایدار نمی ماند.
 
وی ادامه داد: حملات تکفیری ها در منطقه بیش از آن که از شیعیان شهید کند، اهل تسنن را به کام مرگ فرستاده است که این مسئله نشان می دهد که این گروه های افراطی کاری به تفکرات افراد ندارند و فقط به دنبال کشتار مسلمانان هستند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار