محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تورم بهتراز رکود همراه با تورم است/ دولت باید برای فعال شدن چرخه تولید تلاش کند

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه کم کردن تورم مهم است ولی مهم تر از تورم رکود است، اظهار داشت: دولت باید همه همت خود را به کار ببرد تا چرخ تولید را فعال کند چرا که الان چرخ بسیاری از کارخانجات و مراکز تولیدی کشورمان از حرکت ایستاده است.
کد خبر: ۷۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ - 14February 2016

تورم بهتراز رکود همراه با تورم است/ دولت باید برای فعال شدن چرخه تولید تلاش کند

حجتالاسلام غلامحسین محسنی اژهای معاون اول قوه قضائیه در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره وضعیت اقتصادی کشورمان در شرایط پساتحریم و روی آوردن به اقتصاد مقاومتی گفت: متاسفانه وضعیت اقتصادی کشورمان در حالت رکود قرار گرفته و مهم ترین اقدام دولت در این راستا این است که وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را از این شرایط خارج کند.

وی به صحبتهای روحانی پیرامون مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بر همین اساس رئیس جمهور نیز اعلام کرده بود همه مشکلات اقتصادی که گریبانگیر جمهوری اسلامی است تنها به خاطر تحریمها نبوده و بلکه به خاطر مدیریت نافرجام درون کشور بوده است لذا حالا که در دوران پسا تحریم قرار داریم باید با تکیه بر منابع داخلی و نیروی انسانی خوبی که داریم شرایط را برای تولید هر چه بهتر و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به اقتصاد مبدل در منطقه فراهم کنیم.

معاون اول قوه قضائیه با تاکید به منویات رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: همانگونه که که رهبر معظم انقلاب فرمودند با اعتماد به نفس درونی باید در جهت پیشبرد اقتصاد داخلی که همان اقتصاد مقاومتی است حرکت کنیم و بتوانیم از رکود خارج شویم. چرا که کم کردن تورم مهم است ولی مهم تر از تورم رکود است اگر چنانچه ما رونق داشته باشیم با میزانی از تورم، بهتراز رکود همراه با تورم است.

محسنی اژه ای تاکید کرد: دولت باید همه همت خود را به کار ببرد تا چرخ تولید را فعال کند چرا که الان چرخ بسیاری از کارخانجات و مراکز تولیدی کشورمان از حرکت ایستاده و باید نهایت تلاش شکل بگیرد تا از این رکود خارج شویم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار