پورایمان مطرح کرد:

متن نمایشنامه "سفر شگفت انگیز" بسیار تاثیر گذار است

هنرمند پیشکسوت رادیو گفت: متن نمایش رادیویی "سفر شگفت انگیز" بسیار تاثیرگذار است و نوشتن چنین نمایشنامه‌هایی تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطب دارد.
کد خبر: ۷۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ - 16February 2016

متن نمایشنامه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «رامین پورایمان» هنرمند پیشکسوت رادیو درباره نمایش رادیویی "سفر شگفت انگیز" گفت: "سفر شگفت انگیز" متنی کاملا اجتماعی و امروزی است که سحر خرامیده نویسندگی آن را بر عهده دارد و داستان آن درباره مشکلات و معضلات زندگی شهر است که چند زوج جوان را درگیر خود کرده است اما آنها با رفتن به سفری خارج از شهر، تجربیاتی به دست می آورند که سبب همدلی میان آنها می شود.

پورایمان افزود: متن این نمایش رادیویی بسیار تاثیر گذار است و نوشتن چنین نمایشنامه هایی تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطب دارد و باید بگویم یکی از کارهای خوب رادیو است که امسال کارگردانی کرده ام.

وی تأکید کرد: کارگردانی آثار اجتماعی را دوست دارم و در این نمایش بازیگران با اشتیاق و علاقه ی بسیاری حضور دارند که امیدوارم مورد پسند شنوندگان رادیو نمایش نیز قرار گیرد.

بر اساس این خبر، در این نمایش هنرمندانی چون مهدی نمینیمقدم، سیما خوش چشم، نگین خواجه نصیر، محسن بهرامی، مهرداد مهماندوست، مهرخ افضلی، نازنین مهیمنی، امیرعباس توفیقی و راضیه مومیوند به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است؛ نمایش دو قسمتی "سفر شگفت انگیز" به تهیه  کنندگی: ژاله محمدعلی، صدابرداری حیدر صفدری و افکت: محمدرضا قبادی فر این روزها مراحل تولید را در رادیو نمایش سپری می کند و پخش آن به زودی از رادیو نمایش آغاز خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار