سردار پاکپور در یادواره شهدای یگان ویژه صابرین عنوان کرد

خودکشی و فرار اشرار پس از عملیات سپاه/ در آن سوی مرزها اشرار را زمینگیر می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در عملیاتی که سال 90 در منطقه شمال‌غرب انجام دادیم، اشرار از منطقه تخلیه شده و حتی تعدادی از آنان خودکشی کردند.
کد خبر: ۷۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ - 18February 2016

خودکشی و فرار اشرار پس از عملیات سپاه/ در آن سوی مرزها اشرار را زمینگیر می‌کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، چهارمین یادواره شهدای یگان ویژه صابرین صبح امروز با حضور خانواده 33 شهید یگان ویژه صابرین و  سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

سردار پاکپور طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به وضعیت منطقه گفت: در منطقهای قرار داریم که آشوبزده و آشفته است؛ نزدیک به 50 درصد از مرزهای کشور در آن سو و در کشورهای مربوط هیچ کنترلی ندارد و مرزها در دست عناصر تروریستی قرار دارد.

وی افزود: در شمالغرب عناصر پ.ک.ک حضور دارند و خبری از سرباز و پاسگاه مرزی در عراق نیست و حضوری از کشور مقابل وجود ندارد. در شرق کشور نیز علیرغم حضور گروههای تروریستی، هیچ کنترلی از سوی پاکستان وجود ندارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با مقایسه امنیت امروز کشور با سالهای گذشته تصریح کرد: در سالهای 86، 87 و 88 در خاک خود با گروههای تروریستی و سازمانیافته میجنگیدیم.

وی بیان کرد: وقتی شهید شوشتری را بهعنوان فرمانده قرارگاه قدس معرفی کردیم و زمانی که برای امنیت زاهدان برنامهریزی میکردیم، به فکر این بودیم که برخی موانع را در اطراف شهر ایجاد کنیم؛ یعنی ناامنی تا این اندازه بود. اگر در شمالغرب اتفاقی میافتاد ما تنها به تعقیب اکتفا میکردیم و باید با توپخانه ضد انقلاب را هدف قرار میدادیم؛ چون ضد انقلاب در عمق خاک ما حضور داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه امنیت امروز ما ثمره خون شهداست، گفت: سال 90 عملیاتها در شمالغرب اغاز شد. بعد از عملیات و شهادت تعدادی از نیروها در راه تأمین امنیت، اشرار از منطقه تخلیه شده و حتی تعدادی از آنان خودکشی کردند.

وی افزود: در جنوب شرق زمانی اشرار وارد عمق خاک ما میشدند؛ اما امروز در آن سوی مرز آنان را زمینگیر میکنیم.

سردار پاکپور با اشاره به حضور یگان صابرین در سختترین عملیاتها گفت: در سالهای اخیر و در سختترین عملیاتها یگان صابرین حضور داشت و این حضور دیدنی بود. شهدا رفتند و جنگیدند همانطور که مقام معظم رهبری فرموند اگر در خارج از مرزها دفاع نمیکردیم باید در مرزهای خود میجنگیدیم و ما باید سرمان بالا باشد که عزیزانمان و شهدایمان قهرمانان کشور هستند.

نظر شما
پربیننده ها