نماینده ولی فقیه در قزوین:

برخی‌ها شیطنت‌های استکبار جهانی را جدی نگرفته‌اند

امام‌جمعه قزوین گفت: برخی‌ها شیطنت‌های استکبار جهانی که همواره از سوی امام مطرح می‌شد را جدی نگرفته‌اند و امام واقعاً با ادبیات دینی لقب شیطان را به آن‌ها داد و نباید این تفسیر ساده دیده شود.
کد خبر: ۷۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ - 21February 2016

برخی‌ها شیطنت‌های استکبار جهانی را جدی نگرفته‌اند

به گزارش دفاع پرس از قزوین، آیتالله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی تقابل اراده خدا و خواستههای شیاطین، شامل استکبار جهانی و زیاده خواهان داخلی و خارجی، بیش از هر زمان دیگری بروز و ظهور پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دو نوع اراده در عالم وجود دارد، به تشریح آنها پرداخت و اظهار کرد: خدای متعال فرموده: ما اراده کردهایم که بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم و این اراده خدای متعال است.

امامجمعه قزوین به تشریح اراده شیطانی هم پرداخت و بیان کرد: خدای متعال فرموده: میخواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند، ولی خدا کاملکننده نورخویش است، اگر چه کافران را ناخوش آید و این اراده شیطان است که در مقابل اراده خدا قرار گرفته و باید به ببینیم سرباز کدام اراده هستیم.

امامجمعه قزوین افزود: برخیها شیطنتهای استکبار جهانی که همواره از سوی امام مطرح میشد را جدی نگرفتهاند و امام واقعاً با ادبیات دینی لقب شیطان را به آنها داد و نباید این تفسیر ساده دیده شود.

وی اظهار کرد: مهمترین حرفی که امام فراوان آن را تکرار کردند این بود که «ما میتوانیم» و ما باید خودمان کارهایمان را انجام دهیم و نباید به دشمنان تکیه کنیم و این که بخواهیم مردمان خود را تحقیر کنیم، همان کاری را انجام دادهایم که فرعون انجام میداد و با این حرکت شیطانی مردم را مطیع خود میکرد.

نماینده ولیفقیه در استان قزوین یادآور شد: بلایی که استکبار جهانی در طول تاریخ بر سر کشورهایی که آنها جهان سوم خطاب می کنند، تحقیر و خود کم بینی بوده و اگر ما خودمان را پیدا کنیم به پیشرفت دست پیدا خواهیم کرد، اما آنها با ایجاد رعب و وحشت سعی میکنند ما به جایگاه واقعی پیشرفت دست پیدا نکنیم.

نماینده ولیفقیه در استان قزوین گفت: ممکن است در هر جناحی افرادی باشند که از امریکا و استکبار انزجار و برای صدور انقلاب، تقویت مقاومت اسلامی و نهضتهای در حال پیروزی دغدغه داشته باشند و هر کسی که چنین دغدغههایی را داشته باشد، مورد تأیید است.

در پایان این جلسه دانشجویان سؤالات خود را در خصوص انتخابات مطرح کردند و نماینده ولیفقیه در استان به پاسخ سؤالات دانشجویان پرداخت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار