کتاب «سرو نقره‌ای 94» رونمایی می‌شود

کتاب «سرو نقره‌ای»، مجموعه آثار نمایشگاه سرو نقره‌ای چهار اسفند رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ - 21February 2016

کتاب «سرو نقره‌ای 94» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، هیئت مدیره جدید انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران اعلام کرد، رونمایی از کتاب «سرو نقرهای ۹۴» که بنا به دلایل مختلف در زمان مناسب و در طول برگزاری «سرو نقرهای 94» انجام نشد و به تعویق افتاد، چهارم اسفندماه ساعت 18 رونمایی میشود.

مراسم رونمایی از این کتاب در مجموعهی لاجوردی به نشانی خیابان ویلا، بالاتر از طالقانی، خیابان سپند شرقی، ساختمان ۳۲، شماره ۲۰ با حضور هیئت مدیره جدید، دبیر و داوران سرو نقرهای 94، فرهاد فزونی مدیر هنری و طراح کتاب (استودیو تهران) و اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار خواهد شد.

کسانی که در «سرو نقرهای ۹۴» شرکت کرده و آثارشان در نمایشگاه بهنمایش درآمده است، میتوانند با مراجعه حضوری در این روز، کتاب خود را رایگان دریافت کنند و سایر اعضای انجمن که علاقهمند به تهیه این کتاب هستند و نیز حق عضویت سال ۹۴ خود را پرداخت کردهاند نیز میتوانند در مراسم رونمایی با ۳۰ درصد تخفیف، کتاب «سرو نقرهای ۹۴» را تهیه کنند.

در مراسم مجمع عمومی این صنف که 29 آذرماه برگزار شد، ابراهیم حقیقی بهعنوان رئیس انجمن، مصطفی اسداللهی دبیر انجمن، بهرام کلهرنیا خزانهدار، مسعود سپهر و مجید بلوچ بهعنوان سایر اعضای هیئت مدیره و مهرداد احمدی شیخانی بهعنوان بازرس انجمن طی مراحل قانونی، جایگزین هیئت مدیره قبلی و مشغول به فعالیت شدند.

نظر شما
پربیننده ها