نفوذ در انتخابات-1

خنثی‌سازی پروژه نفوذ دشمن با حضور حداکثری در انتخابات/ روی دشمنان را سیاه می‌کنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در آستانه انتخابات با شایعه پراکنی و دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی که البته برای اولین بار شاهد این امر نیستیم دشمنان خواهان بر هم زدن نظم داخلی کشورمان هستند ولی مردم بصیر با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات 7 اسفند بار دیگر بینی استکبار را به زمین خواهد زد.
کد خبر: ۷۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ - 22February 2016

خنثی‌سازی پروژه نفوذ دشمن با حضور حداکثری در انتخابات/ روی دشمنان را سیاه می‌کنیم

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حضور حداکثری در انتخابات حتی کسانی که نظام را قبول ندارند گفت: این نظام و کشور طبق اصل 6 قانون اساسی متعلق به مردم است و نظام برای پایداری متکی به رای مردم از طریق انتخابات است چرا که مردم سازندگان حقیقی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و انتخابات نیز فصل اراده عمومی برای تاثیر گذاری در شیوه مدیریت هر کشوری است.

وی ادامه داد: رای مردم، قطعا در چگونگی اداره، نظارت بر عموم کشور و وضعیت اجرایی قوانین و افقهای پیش روی یک جامعه تاثیر گذار خواهد بود. لذا مردم باید با دید باز، بصیرت و شناخت از کاندیداهای خود پای صندوقهای رای بروند تا حقی را که بر عهده دارند به بهترین نحو ادا کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری با احترام به کسانی که تنها علاقمند به ایران هستند آنها را پای صندوق رای فراخواندند تا در آینده کشورشان سهیم باشند چرا که یک ایرانی که نظام را هم قبول ندارد از دشمن قسم خورده برای کشورش دلسوزتر است. بنابراین در انتخابات 7 اسفند باید روی دشمنان سیاه شود تا دیگر چشم طمعی به مرزهای جمهوری اسلامی نداشته باشند.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه رای ملت اهداف و آرمانهای امام و انقلاب را برافراشته تر نگه میدارد گفت: حضور حداکثری مردم، راهی را که امام بنا نهاده مستحکم خواهد کرد و به استکبار جهانی ثابت میکند که مردم همچنان پشتیبان این نظام هستند.

وی با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ در انتخابات گفت: دشمنان قسم خورده این مرز و بوم همواره و از هر طیفی خواهان اختلال در کار ایران اسلامی هستند و این بار در آستانه انتخابات با شایعه پراکنی و دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی که البته برای اولین بار شاهد این امر نیستیم خواهان بر هم زدن نظم داخلی کشورمان هستند ولی مردم بصیر با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات 7 اسفند بار دیگر بینی استکبار را به زمین خواهد زد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار