یادواره سرداران و 500 شهید بیرجند برگزار شد

یادواره سرداران و 500 شهید شهرستان بیرجند با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ - 22February 2016

یادواره سرداران و 500 شهید بیرجند برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از بیرجند، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز دوشنبه 3 اسفند در یادواره سرداران و 500 شهید بیرجند از حضور کمرنگ مسئولان در این یادواره انتقاد کرد.

سردارهاشم غیاثی با اشاره به تقارن برگزاری این یادواره با ایام فاطمیه اظهار داشت: بسیاری از شهدای ما در انجام کارهای خود به بزرگ بانوی جهان اسلام،حضرت فاطمه زهرا(س) توسل می کردند.

وی افزود:امروز ما آرامش خود را مدیون فداکاری شهدایی هستیم که از همه چیز خود گذشتند و وظیفه داریم پیام آنها را به نسلهای بعدی منتقل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول این 37 سالی که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد، خون های زیادی به پای نهال این انقلاب ریخته شده است، گفت: باید با تمام توان و درایت برای ادامه راه شهدا، تلاش کنیم.

سردار غیاثی در ادامه به نزدیک بودن انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و افزود: انتخابات هم تهدید و هم یک فرصت است و در این میان نباید تحت تاثیر برخی از تبلیغات و یا سخنان از تاریخ گذشته برخی از کاندیداها قرار بگیریم.

یادآور می شود، در حاشیه برگزاری یادواره سرداران و 500 شهید بیرجند، نمایشگاه نخل های سرافراز گشایش یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار