امروز؛

تالار مولوی با اجرای نمایش «B۵-۶» افتتاح می‌شود

تالار مولوی با نمایش «B۵-۶» و با حضور مهدی سلطانی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 23February 2016

تالار مولوی با اجرای نمایش «B۵-۶» افتتاح می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایش «B۵-۶»، امروز سه شنبه ساعت 20 به عنوان یکی از اجراهای دانشجویی پس از بازگشایی تالار مولوی، با حضور مهدی سلطانی افتتاح میشود.

این نمایش براساس نوشته امیرنوروزی، دانشجوی دانشگاه هنر تهران و کارگردانی فرزام رنجبر، دانشجوی دانشگاه تهران، داستان یک خودکشی آنلاین را نقل میکند. این نمایش در رابطه با یک خودکشی آنلاین اینترنتی است. قصه از جایی شروع میشود که شخصی که قصد خودکشی دارد در فضای مجازی پرطرفدار میشود و در این بین یک کمپانی با سوء استفاده از این جریان تصمیم میگیرد تبلیغات این شخص را به عهده بگیرد تا بتواند از عواید آن سود ببرد و... .

این نمایش کاندیدای دریافت جایزه در بخش های طراحی لباس، طراحی صحنه، بازیگری مرد و نمایشنامه از هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی بوده است.

مجتبی پیرزاده، امیر نوروزی، وحید منتظری و ایمان عزیزی بازیگران این نمایش هستند. دیگر عوامل عبارتند از آهنگساز: پویا نوروزی، مدیر طراحی: امید اکبری، طراح صحنه: حسین صحرایی، طراح لباس: نسا قلی پور، طراح نور: احمد سلگی مشاور کارگردان: نگار زاغیان، دستیاران کارگردان: نیکا زندی، امیر اکبری، گریم: فرشته پاشایی و طراح پوستر و بروشور: حمید قدسی. این نمایش توسط فرزام رنجبر و پویا نوروزی تهیه شده است.

علاقهمندان میتوانند برای تماشای این نمایش هر روز (به جز شنبهها) رأس ساعت 20 در تالار مولوی به نشانی خیابان انقلاب، نرسیده به میدان انقلاب، ابتدای خیابان 16 آذر، تالار مولوی مراجعه کنند. نمایش «B5-6» تا پنجشنبه 20 اسفند 1394 اجرای عموم خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار