بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت انتخابات هفتم اسفند:

هفتم اسفند روز امتحان بزرگ الهی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه حضور مردم ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ - 25February 2016

هفتم اسفند روز امتحان بزرگ الهی است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه حضور مردم ایران در انتخابات  پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه هفتم اسفند بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: انتخابات بستر حضور گسترده مردم و تجلی گاه تکرار حماسه پرشور ملتی است که نهضتی عظیم را به رهبری مصلح و انقلابگر بزرگ قرن حضرت امام خمینی(ره) به ثمر رسانده است.

در این بیانیه تأکید شد: مردم ایران اسلامی بار دیگر در صحنه انتخابات حاضر می شوند تا انقلاب اسلامی را تداوم بخشیده و بقای نظام اسلامی را تضمین کنند و راه امام خمینی(ره) را که احیاگر دین و عزت بخش مسلمین و منادی بزرگ آزادی و استقلال است تداوم دهند.

اداره کل حفظ آثار مازندران با اشاره به اینکه برای انجام انتخابات صحیح و موفق و برتر رهنمودهای امام خمینی(ره) همچنان مشعل راه ملت مسلمان ایران می باشد، افزود: حضور در انتخابات، افزون بر آنکه وظیفه ای سیاسی ـ اجتماعی است، تکلیف دینی و شرعی نیز به شمار می آید.

در ادامه این بیانیه بیان شد: زیباترین حضور یک ملت پای صندوق های رأی هنگامی تحقق می یابد که نامزدهای اصلح، یعنی بهترین و برترین افراد، انتخاب شوند.

اداره کل حفظ آثار مازندران در بخش دیگر این بیانیه به بیانات حضرت امام خمینی رحمه الله اشاره کرد و ادامه داد: بنیانگدار جمهوری اسلامی ایران در سخنانشان درباره انتخاب، همواره ضرورت انتخابات اصلح را به مردم یادآور می شد  و فرمود: انتخاب اصلح برای مسلمین، یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام و حیثیت آن داشته باشد.

در این بیانیه همچنین به سخنان مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره و بیان شد: مقام معظم رهبری شرکتِ همگان در انتخابات را موجب پایداری و تقویت نظام اسلامی، استمرار تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار و آبروی ملت در چشم جهانیان و باعث ابهّت جمهوری اسلامی ایران در نزد دشمنان خواندند و افزودند: آنچه که من عرض می کنم، در درجه ی اول حضور مردمی است. در درجه بعد که البته حائز اهمیت بسیاری است این هم، پیدا کردن نماینده اصلح است. آن کسانی که به وسیله ی شورای نگهبان صلاحیت آنها اعلام می شود، معنایش این است که این از حداقل صلاحیت مورد نیاز برخوردار است. در بین این کسانی که اعلام می شوند، افرادی هستند با صلاحیت های بالاتر، افرادی هستند در سطح پایین تر. هنر ملت ایران و مردم شهرها و حوزه های انتخابیه این است که دقت کنند، نگاه کنند، بشناسند اصلح را، بهترین را انتخاب کنند؛ بهترین از لحاظ ایمان، بهترین از لحاظ اخلاص و امانت، بهترین از لحاظ دینداری و آمادگی برای حضور در میدان های انقلاب؛ دردشناس ترین و دردمندترین نسبت به نیازهای مردم را انتخاب کنند. اینها فرصت هائی هست، بایستی مردم عزیز ما در همه جای کشور هوشیارانه، با بصیرتِ تمام تلاش کنند، پیدا کنند و با رأی خود مسجل کنند و مجلس را، آن مجلسی را که مورد نیازجامعه کنونی ماست ،تشکیل بدهند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در پایان ضمن دعوت از خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس، ایثارگران ، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف استان در پای صندوق های رأی تأکید کرد: هفتم اسفند روز امتحان بزرگ الهی است و حماسه حضور مردم در این روز بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین می کند.

نظر شما
پربیننده ها