معاون عملیات و اطلاعات هوانیروز ارتش به دفاع پرس خبر داد

انجام عملیات پشتیبانی از انتخابات در مناطق صعب العبور توسط بالگردهای هوانیروز

معاون عملیات و اطلاعات هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز از روز گذشته با بیش از 20 فروند بالگرد، عملیات پشتیبانی از انتخابات را در مناطق صعب العبور و نقاط کور 13 استان کشور را برعهده گرفت.
کد خبر: ۷۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ - 26February 2016

انجام عملیات پشتیبانی از انتخابات در مناطق صعب العبور  توسط بالگردهای هوانیروز

امیر سرهنگ خلبان علی یوسفوند معاون عملیات و اطلاعات هوانیروز در گفتگو با خبرنگار  دفاعی امنیتی دفاع پرس، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هوانیروز در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردمی، بخشی از ظرفیت های بالگردی خود را در پشتیبانی و حمایت از انتخابات در روستاها، مناطق دورافتاده و صعب العبور کشور برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه حتی یک رای هم در انتخابات کشور مهم و سرنوشت ساز است افزود: هوانیروز در راستای صیانت از آرای مردمی، تسریع جمع آوری آرا، برگزاری منظم و ارائه بموقع صندوق های رای گیری از روز گذشته تا به امروز با بکارگیری بیش از 20 فروند بالگرد، عملیات پشتیبانی را در مناطق صعب العبور و حاشیه ای شهرهای قزوین، تبریز، یاسوج، شهرکرد، ایلام، کرمان، اهواز، ایزه و مسجد سلیمان انجام داده است.

وی همچنین ادامه داد: خراسان رضوی، زنجان، اصفهان، خرم آباد، کرمانشاه، سنندج، بم و فریدونشهر از دیگر شهرها و استانهای تحت پوشش هوانیروز در جریان انتخابات بوده اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار