شکوری راد:

فرهنگ سیاسی ایران با این انتخابات ارتقا پیدا کرد

دبیر کل حزب اتحاد ایران اسلامی گفت: شاهد افزایش سطح سیاست در کشورمان هستیم و این امر مسأله ای ماندگار برای سالهای آینده کشورمان است.
کد خبر: ۷۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ - 26February 2016

فرهنگ سیاسی ایران با این انتخابات ارتقا پیدا کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،  علی شکوریراد با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت و پس از رای دادن اظهار کرد: حضورمردم در این انتخابات یادآور حضور پرشور آنها برای مجلس ششم است. از صبح در تمام حوزه ها جمعیت بالایی برای رای دادن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

شکوری راد با تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری گفتهاند مشارکت در انتخابات پایه های نظام را تحکیم میکند به ویژه در شرایط فعلی منطقه این انتخابات میتواند پشتیبان مردم و نظام باشد و موضع نظام را در مشکلات منطقهای افزایش دهد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مردم خواستار ادامه حرکتی هستند که دولت به نام برجام در خارج از کشور اجرا کرد آنها می خواهند برجام در داخل کشور هم اجرایی شود نتیجه این انتخابات و دستاوردش این است که فرهنگ سیاسی چند درجه ارتقا پیدا میکند.

این فعال سیاسی اصلاحطلب خاطر نشان کرد: مردم تصمیم گرفته اند به جای احساسات عقلانی عمل بکنند، این افزایش سطح شعور سیاسی نه تنها برای این سالها بلکه امری تاثیرگذار برای سالهای آینده کشورمان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار