امیر اسماعیلی با خانواده شهید مدافع حرم «مهدی عزیزی» دیدار کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با خانواده شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار مهدی عزیزی دیدار کرد.
کد خبر: ۷۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ - 27February 2016

امیر اسماعیلی با خانواده شهید مدافع حرم «مهدی عزیزی» دیدار کرد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) با خانواده شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار مهدی عزیزی دیدار کرد.

امیر اسماعیلی در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید اظهار داشت: شهدای مدافع حرم مدافع عقیده و اعتقاد هستند و از مرزهای دینی ما دفاع میکنند؛ چرا که دشمنان ما سعی میکنند وجهه دین را خدشهدار کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) گفت: جوانانی که امروز در راه اسلام و اعتقادات دینی ایستاده اند و گوهر ارزشمند جان خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) نثار می کنند، جوانانی هستند که شاید وجود مقدس امام راحل(ره) را درک نکرده باشند؛ اما با تبعیت از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راه دفاع از اسلام تلاش میکنند.

وی افزود: در کشوری که دعای خانواده شهید وجود دارد هیچکس نمیتواند به موقعیت این کشور صدمه وارد کند.

امیر اسماعیلی با اشاره به ماجرای هواپیماهای آمریکایی که برای مسئله تفنگداران دریایی از ناو برخاسته بودند، گفت: وقتی با افسر جوان پدافندی در این مورد صحبت کردم که در آن موقعیت حساس به چه موضوعی فکر میکردی به من گفت "فقط در آن لحظات تصاویر شهدا در مقابل دیدگانم بود و به اتکا شهدا مقتدرانه با معاندین برخورد نمودم"؛ این بیانگر تاثیر عمیق شهدا بر جوانان ماست.

نظر شما
پربیننده ها