بعد از یکسال عطر شهدای گمنام در شهر اراک می پیچد

پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس اراک خاکسپاری می‌شود

پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه فنی امیرکبیر اراک خاکسپاری می شود
کد خبر: ۷۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ - 27February 2016

پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس اراک خاکسپاری می‌شود

به گزارش دفاع پرس؛ سرهنگ فرهاد شامحمدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام با اشاره به همکاری دستگاه ها در برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم اظهار داشت: از آنجایی که شهدا نگین درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند باید مراسم تشییع و تدفین آنها با حضور پررنگ مردم و همکاری دستگاه های استان انجام شود.

وی افزود: تمهیدات لازم به منظور حضور مردم در دانشگاه فنی امیر کبیر برای برگزاری مراسم تشییع اندیشیده شده و آنان از هر نقطه شهر میتوانند شرکت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: از تمامی رسانه ها و اصحاب رسانه نیز درخواست می شود تلاش خود را در راستای پوشش کامل مراسم داشته باشند.

سرهنگ شامحمدی با اشاره به آئین شبی با شهید گفت:روز چهارشنبه چهاردهم اسفند پیکر شهیدان از معراج شهدای کمیته جستجوی مفقودین به اراک منتقل می شود و مراسم شبی با شهدای گمنام از ساعت 20 تا 22 در مسجد حاج حسین ساعت برگزار می شود.

وی عنوان کرد:صبح روز 5 شنبه پانزدهم اسفندماه ساعت 9 پیکر دو شهید بر روی شانه ها تشییع و به سمت دانشگاه فنی امیر کبیر منتقل و با بدرقه مردم ولایت مدار در مرکز دانشگاهی آرام گرفته و مامن عاشقان و دلدادگان راه شهدا خواهند شد.

در این جلسه نحوه اطلاع رسانی،سرویس دهی،انتخاب سخنران های مراسم و ... تشریح شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار