پوستر جشنواره «چهل‌چراغ» منتشر شد

پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» رونمایی شد.
کد خبر: ۷۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ - 27February 2016

پوستر جشنواره «چهل‌چراغ» منتشر شد

به گزاش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» براساس ایده، طراحی و کارگردانی مهدی مقدم به تصویب کارگروه هنری این جشنواره رسید و گفتار متن این تیزر توسط وحید جلیلوند، کارگردان، بازیگر و گوینده مطرح کشورمان به انجام رسیده است و همچنین طراحی پوستر این جشنواره توسط کار گروهی پنج نفره، متشکل از گرافیستهای مطرح کشور متشکل از مهدی لک، عطا محمدی، سید ایمان ارضی، محسن جسور و حسین رضایی انجام شد.

این اقلام تبلیغی با هدف اطلاعرسانی در جهت معرفی نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» که با هدف بزرگداشت حرکت عظیم راهپیمایی مردمی اربعین در کربلای معلی، معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در عرصههای ملی و بینالمللی، جریانسازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیرهی زندگی معصومین(علیهمالسلام) در عرصههای فرهنگی، هنری و رسانهای در اریبهشت ماه برگزار خواهد شد، طراحی و ساخته شده است.

طراحی لوگو تایپ و پوستر جشنواره در این کارگروه 5 نفره از مرحله ایده تا اجرا حدود 2 ماه به طول انجامیده و در این پوستر از نمادهایی چون چراغ، تسبیح، مهر و نگاتیو دوربین در پسزمینهای طلایی و خاکی رنگ استفاده شده است.

علاقهمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر جشنواره و ارسال آثار خود تا 25 اسفند میتوانند با مراجعه به سایت www.chehelcheragh.ir نسبت به تکمیل فرم ثبتنام و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

لازم به یادآوری است جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» از 20 تا 23 اردیبهشت 1395 و همزمان با اعیاد شعبانیه در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار