رئیس سازمان انرژی اتمی:

انتخابات هفتم اسفند نشان داد همه عناصر برای آینده روشن ایران فراهم است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی حماسه مردم در انتخابات هفتم اسفند را ستودنی دانست و گفت: حضور گسترده مردم در این انتخابات نشان داد که همه عناصر برای آینده روشن ایران اسلامی فراهم است.
کد خبر: ۷۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ - 28February 2016

انتخابات هفتم اسفند نشان داد همه عناصر برای آینده روشن ایران فراهم است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ علی اکبر صالحی روز یکشنبه در مراسم آغاز استحصال شمش عناصر خاکی در مرکز تحقیقات فراوری مواد معدنی در شهرستان ساوجبلاغ، افزود: وضعیتی شبیه به آنچه که مردم ایران در انتخابات هفتم اسفند خلق کردند در هیچ کشور در حال توسعه دیده نمیشود.

وی تصریح کرد: اگر در برجام موفق شدیم، به دلیل هدایت گری های مقام معظم رهبری بود. اگر نقش آفرینی ایشان نبود، این راه به مقصد نمی رسید. رئیس جمهوری نیز شجاعانه وارد عرصه شدند. بحث آسانی نبود، اما این شجاعت رئیس جمهوری بود که این موضوع را پذیرفت.

معاون رئیس جمهوری همچنین تاکید کرد: دستاوردهای علمی امروز نشانه پیروزی و موفقیت جوانان ایران اسلامی است.

صالحی با تاکید بر اینکه همه عناصر برای آینده روشن کشور جمع شده است، اظهار داشت: امکانات زیربنایی در کشور داریم که این امکانات حتی قابل مقایسه با کشورهای اطراف نیست. یکی از امکانات همین عناصر نادر خاکی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: یقین دارم که ایران اسلامی آینده ای روشن دارد و امیدوارم که این جایگاه استراتژیک گسترده تر شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده های نو در جهان عرضه کرده است، اظهار داشت: پیام انقلاب فقط معنویت نبوده و بلکه اصولی را در جهان پراکنده است. همانطور که انسان به معیشت نیاز دارد، باید از پوچ گرایی خارج شده و به هدف گرایی برسد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه بابت ایرانی بودن باید سه شکر به جا آوریم، گفت: ایران اسلامی امروز در عرصه های بین المللی مهم و تاثیرگذار است. برخی از کشورهای اسلامی که سه برابر ایران جمعیت دارند، از لحاظ اقتصادی نیز از ما بالاتر هستند، اما به چشم نمی آیند، اما جایگاه ایران در همه عرصه ها قابل توجه است.

وی ادامه داد: کسانی که 37 سال برای ما چاه کندند اما امروز خودشان به چاه افتاده اند، کشورهایی نظیر عربستان نیز می خواستند که ایران اسلامی را گرفتار کنند، اما خود گرفتار شدند.

صالحی ملت ایران را تاریخ ساز و تمدن ساز و ایران را قلب تپنده جهان است دانست و گفت: ملت ایران با افتخار و حماسه ساز است و تاریخ چندهزار ساله مکتوب دارد.

وی افزود: مرکزی که امروز بازدید شد، ستودنی و در نوع خود کم نظیر است. امیداریم با قدم هایی خوبی که در زمینه فناوری های نوین برداشته شده به اهداف خود دست یابیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: یقین بدانید که لطف الهی بوده که ایران در مسیر پیشرفت قرار گرفته است. هر چند در این سال ها رنج های زیادی کشیده ایم، اما هیچ قدرتی حق دخالت در امور ایران را نداشته است.

معاون رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نمی خواهیم کشورهای همسایه دچار آشفتگی شوند، گفت: کشوری نظیر عربستان در آستانه گرفتاری است و کشورهای حوزه خلیج فارس سرگشته و حیران هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار