مصطفی زمانی:

هنرمند قرآنی هرگز فراموش نمی‌شود/ استاد، انتخابی انجام می‌دهم تا لایق شاگردی‌ات باشم

مصطفی زمانی ضمن تأکید بر هنر و هنرمند قرآنی، گفت: هنرمند قرآنی هیچ گاه فراموش نخواهد شد، همان‌گونه که فرج‌الله سلحشور هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ - 29February 2016

هنرمند قرآنی هرگز فراموش نمی‌شود/ استاد، انتخابی انجام می‌دهم تا لایق شاگردی‌ات باشم

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مصطفی زمانی، بازیگر نقش یوسف در سریال «یوسف پیامبر(ع)» ضمن ابراز تأسف از درگذشت فرجالله سلحشور اظهار کرد: من راهم را در سینما و تلویزیون با فرجالله سلحشور آغاز کردم و این اتفاق را هم برای خود افتخار میدانم و امیدوارم در ادامه راهم بتوانم انتخابهایی انجام دهم تا لایق انتخابی که استاد سلحشور کرد، باشم.

این هنرمند عرصه سینما با اشاره به مسئله هنر و هنرمندی واقعی در بزرگی شخصیت سلحشور عنوان کرد: استاد فرجالله سلحشور نمونه کامل یک هنرمند واقعی بود که مثل وی را کمتر دیدهام. این کارگردان قرآنی به آنچه که بیان میکرد اعتقاد واقعی داشت و حاضر بود برای بیان اعتقادات قرآنیاش در مقابل بسیاری از جریانها بایستد. مصطفی زمانی در پایان ضمن تأکید بر زنده بودن یاد سلحشور، بیان کرد: هنرمند قرآنی هیچ گاه فراموش نخواهد شد، همانگونه که فرجالله سلحشور هیچگاه فراموش نمیشود. این هنرمند به واسطه کارهایی چون یوسف پیامبر(ع) و مردان آنجلس در جهان اسلام ماندگار خواهد بود.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار