در هفته منابع طبیعی به همت فرهنگ‌سرای مهر:

ویژه برنامه «نهال هم‌عهدی شهروندان تهرانی» برگزار می‌شود

فرهنگ‌سرای مهر در ادامه برنامه «هم عهدی با شهدا» ویژه برنامه «نهال هم‌عهدی شهروندان تهرانی» را در هفته منابع طبیعی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۷۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ - 29February 2016

ویژه برنامه «نهال هم‌عهدی شهروندان تهرانی» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پس از اجرای موفقیت آمیز طرح «هم عهدی با شهدا» و استقبال بینظیر شهروندان و به منظور یادآوری میثاق شهروندان تهرانیها با 23 هزار شهید گرانقدر، ویژه برنامه «نهال همعهدی شهروندان تهرانی» در هفته منابع طبیعی برگزار میشود.

شایان ذکر است، در این برنامه نهال هایی به یاد 23 هزار شهید گرانقدر تهران بزرگ در بوستان ولایت کاشته خواهد شد.

بنا براین گزارش، در این برنامه به هر یک از مشارکت کنندگان یک نهال هدیه داده میشود تا به همراه 8 خانواده- که خود آنها را انتخاب و دعوت می کنند- در بوستان ولایت به عنوان نمادی از تلاش برای دستیابی به اهداف مشترک و احیای ارزشهایی که شهدا برای رسیدن به آن جان خود را فدا کردند، کاشته شود.

از جمله اهداف اجرای این برنامه مواردی نظیر تحقق و اشاعه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پرداختن به مقام والای شهیدان، تکریم، پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و نام 23 هزار شهید تهرانی، نشر، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای شناخت شهروندان با سیره عملی و ابعاد مختلف سبک زندگی شهدا و خانوادههای معظم آنان، زمینهسازی برای همراهی، همدلی بیشتر و در آخر همعهدی مردم بویژه نسل جوان با شهدا، ترویج فرهنگ مهربانی با طبیعت و ارتقای اخلاق زیست محیطی قابل ذکر است.

شایان ذکر است، ویژه برنامه «نهال همعهدی شهروندان تهرانی» روز سهشنبه 18  اسفندماه، ساعت 30/9 از طرف مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19- فرهنگسرای مهر در بوستان بزرگ ولایت برگزار میشود.

خاطرنشان می گردد، در ویژه برنامه «هم عهدی با شهدا» که مهر ماه سال جاری برگزار شد، مشارکت کنندگان با یکی از ۲۳هزار شهید تهران بزرگ به عنوان همعهد و همپیمان تجدید میثاق کرده و پلاک و شناسنامه همعهدی با شهید مربوطه را دریافت کردند.

علاقهمندان برای شرکت در این ویژه برنامه که در تداوم برنامه «هم عهدی با شهدا» است، میتوانند به ورودی شماره 2 بوستان ولایت واقع در میدان بهمن، اتوبان شهید تندگویان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55033900 (فرهنگسرای مهر) تماس حاصل نمایند.

نظر شما
پربیننده ها