سرهنگ محمدنژاد خبر داد؛

محورهای مواصلاتی مازندران پوشیده از برف است

فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت بیشتر قوانین رانندگی در این ایام گفت: هم اکنون محورهای مواصلاتی مازندران پوشیده از برف است .
کد خبر: ۷۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ - 29February 2016

محورهای مواصلاتی مازندران پوشیده از برف است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سرهنگ جعفر محمدنژاد فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، اظهار داشت: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیسراه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل راههای مازندران با شمارههای 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 بهصورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راههای استان است.

سرهنگ محمدنژاد گفت: در حال حاضر در ارتفاعات محورهای هراز، کندوان و سوادکوه شاهد بارش برف هستیم  و  در محور کیاسر شاهد بارش باران هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه سطح تمام محورهای استان لغزنده است، گفت: توصیه ما به رانندگان این است که برای تردد در محورهای استان با توجه به برفگیر و کوهستانی بودن، تجهیزات زمستانی بهویژه زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به اینکه رانندگان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند، بیان داشت: ماموران پلیسراه در محورهای استان حضور دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار