امروز از شبکه افق پخش می‌شود؛

تاثیرات جمعیتی بر سبک زندگی در گفت‌وگوی این هفته برنامه «در جریان»

دهمین قسمت برنامه گفت‌وگو محور «در جریان» با موضوع «افزایش و کاهش جمعیت و تاثیر آن بر سبک زندگی»، از شبکه افق پخش خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ - 01March 2016

تاثیرات جمعیتی بر سبک زندگی در گفت‌وگوی این هفته برنامه «در جریان»

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، جمعیت یکی از شاخصه های توسعه یافتگی در هر کشور محسوب می شود زیرا جمعیت بیشتر نیازمند زیرساخت های بیشتری نیز هست و کشورهایی که الگویی صحیح برای این مسئله طراحی و پیاده سازی کرده باشند، با افزایش جمعیت به مشکلی بر نمی خورند.

با این حال جمعیت و افزایش آن دارای تاثیرات مختلی است که یکی از آنها بر سبک زندگی افراد نمایان می شود.

در دهمین قسمت برنامه «در جریان» که از شبکه افق پخش می شود، دکتر انتظاری جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به بیان مسائلی پیرامون تاثیر جمعیت بر تغییر سبک زندگی به ویژه در میان بانوان می پردازد.

این استاد دانشگاه عقیده دارد که افزایش جمعیت به دلیل افزایش وظایف فرزندپروری و تربیت صحیح، می تواند سبک زندگی جامعه به خصوص زنان را تغییر دهد.

در میان برنامه این قسمت انیمیشنی در ارتباط با ازدواج و سبک زندگی به نمایش در می آید و علاوه بر این گفت وگویی نیز با مردم در زمینه تعداد فرزندان و نظراتشان مبنی بر تعداد مناسب اعضای یک خانواده پخش خواهد شد.

روح الله رحیمی کارگردانی «در جریان» را بر عهده دارد که دهمین قسمت آن سه شنبه 11 اسفندماه ساعت 22.30 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم برای پخش در ساعت های 8 و 13 روز بعد در نظر گرفته شده است.

نظر شما
پربیننده ها