روشنی به دفاع پرس خبر داد:

20 اسفند؛ غبارروبی مزار شهدای گردان 4 پادگان ولیعصر

فرمانده گردان 4 پادگان ولیعصر در دوران دفاع مقدس از برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای این گردان در 20 اسفند 94 خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ - 02March 2016

20 اسفند؛ غبارروبی مزار شهدای گردان 4 پادگان ولیعصر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم غبارروبی مزار شهدای گردان 4 پادگان ولیعصر (عج) با حضور پیشکسوتان گردان 4، جانبازان و خانواده شهدا برگزار میشود.

این مراسم 20 اسفند 94 ساعت 9 الی 11 در سالن بهشت زهرا برگزار خواهد شد و پس از گردهمایی پیشکسوتان و تقدیر از خانواده شهدا، شرکت کنندگان جهت غبارروبی بر سر مزار شهدا در قطعه 24 حضور مییابند.

مهدی روشنی فرمانده گردان 4 در دوران دفاع مقدس با اشاره به برگزاری گردهمایی پیشکسوتان گردان 4 تصریح کرد: پادگان ولیعصر 9 گردان داشت که ما گردان 4 (فتح) بودیم. سالهاست که پیشکسوتان این گردان در مراسمات خاص گرد هم میآیند. این گروه نیز ماهانه به ملاقات خانواده شهدای گردان میروند.

وی افزود: سال جاری کنگرهای در پادگان ولیعصر جهت گردهمایی پیشکسوتان این گردان تشکیل دادهایم و هفته آینده برای نخستین بار برای غبارروبی بر سر مزار شهدای گردان 4 حاضر شدند. قصد داریم در پاسداشت شهدای پادگان ولیعصر (عج) تمام پیشکسوتان گردان حضور یابند.

روشنی در پایان گفت: گردان 4 در دوران دفاع مقدس دارای فرماندهان شجاعی همچون شهیدان دستواره، چراغی، حاجی پور و ... بود که حفظ آرمان و رشادت های آنان وظیفه ماست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار