ما آماده‌ایم-28/ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با دفاع پرس خبر داد؛

پوشش امدادی 39 نقطه در مناطق عملیاتی/ بسیج توان پروازی هلال احمر در کاروان‌های راهیان نور

رئیس سازمان امداد و نجات حلال احمر گفت: هم اکنون به صورت سازماندهی شده و با تقسیم کاری که با اورژانس کشور صورت گرفته شده است 39 نقطه جهت امداد رسانی منطقه پوشش امدادی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ - 03March 2016

پوشش امدادی 39 نقطه در مناطق عملیاتی/ بسیج توان پروازی هلال احمر در کاروان‌های راهیان نور

دکتر ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات کشور در حاشیه حضور در  قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: در شرایط حاضر هماهنگی های لازم با ستاد راهیان نور کشور به منظور پشتیبانی امدادی برای زائران محترم صورت گرفته است و این نیرو در راستای بحث اسکان کاروان ها نیز وارد عمل شده است.

وی ادامه داد: سازمان امداد و نجات در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه آمادگی لازم را جهت کمک رسانی برخوردار می باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات حلال احمر خاطر نشان کرد: هم اکنون به صورت سازماندهی شده و با تقسیم کاری که با اورژانس کشور صورت گرفته شده است 39 نقطه جهت امداد رسانی منطقه پوشش امدادی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ما از همین طریق اعلام می کنیم آمادگی لازم را برای ایجاد پوشش نقطه ای برای کاروان ها را داریم تا در مسیرهای عبوری کاروان ها مشکل خاصی از نظر امدادرسانی ایجاد نشود.

چرخساز در پاسخ به این سوال که ارائه داروهای خاص به افراد بیمار حاضر در کاروان ها نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد یا خیر اظهار داشت: با ستاد راهیان نور و وزارت بهداشت هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در صورت نیاز داروها در کمترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در پایان از اختصاص تمام توان هلیکوپتری هلال احمر در استان خوزستان برای خدمات دهی به زائرین مناطق عملیاتی خبر داد.

نظر شما
پربیننده ها