محمود عاطفی خبر داد:

آغاز به کار شبکه رادیویی بهاران (راهیان نور)

نماینده سازمان صدا و سیما در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور از آغاز به کار شبکه رادیویی بهاران (راهیان نور ) برای نخستین بار خبر داد و افزود: در فصای مجازی نیز "حرکت بهاران" قرار است به زودی اجرایی شود.
کد خبر: ۷۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ - 03March 2016

آغاز به کار شبکه رادیویی بهاران (راهیان نور)

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس؛ محمود عاطفی نماینده سازمان صدا و سیما در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور گفت: صدا و سیما هر سال در آستانه سال نو خود را آماده این ماموریت عظیم فرهنگی راهیان نور شده و به این کار به عنوان ماموریتی ویژه نگاه می کند.

وی با بیان اینکه آرایش جدید رسانه ای به منظور فضاسازی و پوشش مناسب در دستور کار قرار گرفته است، افزود: این آرایش رسانه ای نه تنها در ایام اوج راهیان نور بلکه به طور مستمر در طول سال نیز پیش بینی شده است. دو هفته پیش قرارگاه عملیات رسانه ای سازمان صدا و سیما با تشکیل 32 قرارگاه استانی راهیان نور راه اندازی و افتتاح شد و 9 مرکز در 7 استان اصلی در خط مقدم برنامه های راهیان نور هستند.

نماینده سازمان صدا و سیما اظهار داشت: طرحی شروع شده است که زیر ساخت ها در این 7 استان شکل بگیرد و همچنین در معاونت های مختلف شور و حال خوبی ایجاد شده است.

وی در پایان از آغاز به کار شبکه رادیویی  بهاران (راهیان نور) برای نخستین بار خبر داد و افزود: در فصای مجازی  نیز "حرکت بهاران" قرار است به زودی اجرا  شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار