از سوی دفتر موسیقی ارشاد صادر شد؛

صدور مجوز آلبوم موسیقی برای سالار عقیلی و عبدالحسین مختاباد

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر دفتر موسیقی وزارت ارشاد، مجوز 93 آلبوم صوتی را صادر کرد.
کد خبر: ۷۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ - 06March 2016

صدور مجوز آلبوم موسیقی برای سالار عقیلی و عبدالحسین مختاباد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، واحد نظارت و ارزشیابی دفتر دفتر موسیقی وزارت ارشاد، مجوز 93 آلبوم صوتی را طی یک ماه گذشته صادر کرد.

آلبوم های "از تنهایی گریه مکن" و "عاشق میشویم" با خوانندگی سالار عقیلی، آلبومهای "طعم تصنیف" و "ده" با خوانندگی پوریا اخواص، آلبوم "رفتهای که باز آیی" به خوانندگی وحید تاج، آلبوم "سیاه مشق" با خوانندگی عبدالحسین مختاباد، آلبوم "منه گوره" به خوانندگی رحیم شهریاری و آلبوم "ششم" به خوانندگی فرزاد فرزین اشاره کرد.

همچنین مجوز 7 آلبوم تصویری نیز طی یک ماه اخیر صادر گردیده که شاخصترین آنها آلبوم تصویری "روناک 3" به آهنگسازی و تنظیم کیوان علی محمدی در حوزه موسیقی نواحی و اقوام و آلبوم تصویری "چراچرا" به آهنگسازی و تنظیم سودابه سالم در حوزه موسیقی کودکان و آلبوم تصویری "داستانی نه تازه" به آهنگسازی و تنظیم نگار بوبان در حوزه موسیقی کلاسیک ایرانی اشاره نمود.

بنا بر همین گزارش 84 کنسرت نیز در سبکهای متفاوت در تهران و شهرستانها با مجوز دفتر موسیقی طی ماه گذشته برگزار شد که از این تعداد، 22 کنسرت موسیقی کلاسیک ایرانی، 2 کنسرت موسیقی فولکلوریک، 4 کنسرت موسیقی مخصوص بانوان و 56 کنسرت موسیقی پاپ برگزار شده است.

اسامی بسیاری از هنرمندان شاخص عرصه موسیقی کشور همچون: شهرام ناظری، همایون شجریان و سالار عقیلی در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی، بنیامین بهادری، محسن یگانه، احسان خواجه امیری، محمد علیزاده، مازیار فلاحی، فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، حمید عسگری و ... در شاخه موسیقی پاپ به چشم می خورد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار