دیدار اعضای گروه جهادی فاطمة‌الزهرا(س) با خانواده شهید مدافع حرم

گروه جهادی فاطمة‌الزهرا(س) در روستای چاه‌علی‌شاه کرمان به دیدار خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) خواهند رفت.
کد خبر: ۷۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ - 07March 2016

دیدار اعضای گروه جهادی فاطمة‌الزهرا(س) با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش دفاع پرس از یزد، "سینا بلالی" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد، گفت: گروه جهادی فاطمةالزهرا(س) در روستای چاهعلیشاه کرمان به دیدار خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) خواهند رفت.

وی خاطرنشان کرد: اردوی جهادی دانشگاه یزد با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای محرومیتزدایی از مناطق محروم و در راستای مقابله با نفوذ فرهنگی وهابیت و نیز ایجاد روحیه جهادی و خودسازی در دانشجویان از 19 تا 29 اسفندماه برگزارمیشود.

بلالی اظهار کرد: اسفند امسال بیش از 30 نفر از دانشجویان علاقهمند به خدمترسانی، در بخشهای مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت عازم روستای چاهعلیشاه کرمان میشوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد، با بیان اینکه فعالیت گروه عمرانی در دو روستای منطقه خواهد بود گفت: برنامه پیشبینیشده این اردو شامل احداث دو مسجد در منطقه میشود که در راستای تکمیل پروژه عمرانی همین گروه در سال قبل است.

بلالی با اشاره به اینکه یکی از شهدای این منطقه از مدافعین حرم حضرت زینب(س) است گفت: حضور در منزل خانواده شهدای منطقه همراه با برگزاری مراسم در ایام فاطمیه از برنامههایی است که گروه فرهنگی خارج در نظر گرفتهاست.

مسئول اردوی جهادی دانشگاه یزد تاکید کرد: گروه آموزشی، با محوریت طرح مباحث مورد نیاز در مدارس و گروه بهداشت، با اعزام پزشک به منطقه در اردوی جهادی فعالیت خواهند کرد.

بلالی ابراز امیدواری کرد که اردوی جهادی بتواند گام موثری در پیشرفت اهداف خود و ایفای نقش تعیینشده برای گروههای جهادی در خیمه فرماندهی داشتهباشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار