آیت الله جوادی آملی:

نسل های جوان از شهدا الگو بگیرند

مرجع تقلید عالیقدر گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی، اخلاص وخون این شهیدان حاصل شده است و باید تلاش کنیم نسل های جوان از این شهدا الگو بگیرند.
کد خبر: ۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸ - 04December 2013

نسل های جوان از شهدا الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله "عبدالله جوادی آملی" در گفت و گویی به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای جهاد علمی با اشاره به ضرورت حفظ و صیانت از اندیشه های شهدای علمی کشور اظهار کرد: شهدای جهاد علمی به برکت ایمان و تقوای الهی مسیر پرتلاطم توسعه علمی را طی کردند و بر ماست که از این دستاوردها پاسداری کنیم.

این مرجع تقلید افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی، اخلاص و خون این شهیدان حاصل شده و باید تلاش کنیم نسل های جوان از این شهدا الگو بگیرند.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به ترور دانشمندان کشورمان اظهار کرد: مسیر توسعه علمی کشور هرگز متوقف نشده و نمی شود و دشمنان با این ترورها ماهیت ضد انسانی و ضداسلامی خود را بیش از پیش، نمایان می کنند.

این مرجع تقلید اذعان داشت: ملت ایران با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و بینش عمیق دینی در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نکرده و همواره در مسیر تعالی و بالندگی کشور ایستادگی خواهند کرد.

آیت الله جوادی آملی در پایان اظهار داشت: حفاظت از جان و تامین امنیت سایر دانشمندان هسته ای کشورمان مساله ای است که باید با جدیت دنبال شود.

نظر شما
پربیننده ها