برقراری ۱۰۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر هدف ایجاد سامانه ۱۱۰ را حضور به هنگام پلیس در صحنه جرم و افزایش مشارکت مردمی برشمرد و گفت: ۱۰۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بابلسر برقرار شد.
کد خبر: ۷۳۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۶:۲۸ - 03April 2025

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ «سیدجعفر افضلی» فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای فرمایشات رعبر معظم انقلاب اسلامی و ایجاد تحول و تحرک در حضور پلیس در صحنه جرم، سامانه ۱۱۰ در مهر سال ۱۳۷۹راه اندازی شد.

برقراری ۱۰۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه در سال گذشته ۳۳ هزار و ۶۸۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ انتظامی این شهرستان انجام شده است، افزود: ۴۹ درصد تماس‌های واصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ غیر قابل رسیدگی و ۵۱ درصد آن که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

سرهنگ افضلی ادامه داد: تماس‌های مردمی با مراکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سه محور تماس‌های عملیاتی، تماس‌های درخواست مشاوره، راهنمایی و ارشاد و تماس‌های غیر قابل رسیدگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفکیک ماموریت‌های ۱۱۰ به دو بخش فوریتی و غیرفوریتی، نتایج مثیتی از جمله حضور سریع، مؤثر و به موقع پلیس در صحنه‌های جرم، افزایش هزینه جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان، بکارگیری پلیس‌های تخصصی با توجه به نوع تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ و هدایت توان عملیاتی فراجا به سمت نیاز‌های واقعی مردم به فوریت‌های پلیسی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها