به گزارش دفاعپرس از مازندران، سرهنگ «سیدجعفر افضلی» فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای فرمایشات رعبر معظم انقلاب اسلامی و ایجاد تحول و تحرک در حضور پلیس در صحنه جرم، سامانه ۱۱۰ در مهر سال ۱۳۷۹راه اندازی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه در سال گذشته ۳۳ هزار و ۶۸۴ تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ انتظامی این شهرستان انجام شده است، افزود: ۴۹ درصد تماسهای واصله به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ غیر قابل رسیدگی و ۵۱ درصد آن که مورد رسیدگی قرار گرفته است.
سرهنگ افضلی ادامه داد: تماسهای مردمی با مراکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در سه محور تماسهای عملیاتی، تماسهای درخواست مشاوره، راهنمایی و ارشاد و تماسهای غیر قابل رسیدگی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تفکیک ماموریتهای ۱۱۰ به دو بخش فوریتی و غیرفوریتی، نتایج مثیتی از جمله حضور سریع، مؤثر و به موقع پلیس در صحنههای جرم، افزایش هزینه جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان، بکارگیری پلیسهای تخصصی با توجه به نوع تماسهای مردمی با سامانه ۱۱۰ و هدایت توان عملیاتی فراجا به سمت نیازهای واقعی مردم به فوریتهای پلیسی را به دنبال داشته است.
انتهای پیام/