ساندی تایمز خبر داد

منافقین به دنبال اثبات نقض توافق نامه ژنو از سوی ایران هستند

گروهک تروریستی منافقین در اقدامی همسو با اسرائیل به دنبال جمع آوری مدارکی است تا نشان دهد ایران توافق نامه ژنو را نقض کرده است.
کد خبر: ۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳ - 04December 2013

منافقین به دنبال اثبات نقض توافق نامه ژنو از سوی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روزنامه "ساندی تایمز" از تلاش گروهک تروریستی منافقین برای اثبات نقض مفاد توافق نامه ژنو خبر داد.

این روزنامه با بیان اینکه منافقین در صدد هستند  تا با متهم کردن ایران به نقض این توافق نامه زمینه حمله نظامی به ایران را فراهم کنند، نوشت: سرکرده این گروهک تروریستی دراطلاعیهای با اشاره به اظهارنظرهای برخی از مسئولان ایران تلاش دارد تا این اظهارنظرها را زمینه چینی برای پیمان شکنی از سوی جمهوری اسلامی عنوان نماید.

بخش دیگری از این اطلاعیه به سخنان دکترعلی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور مبنی بر اینکه "ایران هرگز راکتور آب سنگین اراک را رها نخواهد کرد" اشاره می کند و آن را نقض توافق نامه ژنو می داند.

همچنین در این بیانیه به بخشی از سخنان عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در نشست ژنو که گفته بود: "ما قبول کردیم که برنامه خود را از نظر کمی گسترش ندهیم" و "متن تفاهم شده بین ایران و ۱+۵ را نمیشود توافق حقوقی دارای تعهدات الزامآور دانست"  اشاره شده و این سخنان را نیز زمینه برای به هم خوردن این توافق شش ماهه خواند.

نظر شما
پربیننده ها