ما آماده‌ایم-93/ سردار سلیمانی به دفاع پرس خبر داد

پیش بینی افزایش 20 درصدی حضور زائران راهیان نور نسبت به سال گذشته

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: پیش بینی‌مان این است که میزان حضور زائران در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته باشد.
کد خبر: ۷۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ - 12March 2016

پیش بینی افزایش 20 درصدی حضور زائران راهیان نور نسبت به سال گذشته

سردار "یعقوب سلیمانی"دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در رابطه با میزان حضور زائران در یادمانهای هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اظهار داشت: پیش بینی ما این است که نسبت به سال گذشته قریب به 20 درصد افزایش حضور زائران خواهیم داشت. این پیش بینی مبنی بر ثبتنامهای مردمی، درخواستهای موسسات و نهادهای مردمی و مقدمات فراهم شده صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به این پیش بینی ظرفیتهای زیرساختی ما نیز بیست درصد افزایش داشته است. به طور مثال در اردوگاه شهیدباکری خرمشهر ظرفیت اسکان 1500 نفر در شب افزایش پیدا کرده است. همچنین امسال بیمارستان صحرایی امام علی(ع) به عنوان یک ظرفیت هزارنفری برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

سردار سلیمانی در رابطه با برنامههای لحظه سال تحویل گفت: برنامه متمرکزمان در شلمچه است. در بیشتر یادمانها و اردوگاهها از جمله اردوگاه فاطمه الزهرا(س) و اردوگاه شهدای مارد برنامه سال تحویل برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج بیان داشت: باتوجه به هماهنگیهای صورت گرفته قرار است امسال فرماندهان سپاه و ارتش در یادمانها حضور یابند و حضور این فرماندهان نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها