ما آماده‌ایم-96/ ناخدا حمودی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس مطرح کرد؛

برگزاری راهیان نور دریایی ویژه دانشجویان و مردم در آب‌های کارون و بهمن‌شیر

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر گفت: راهیان نور دریایی ارتش در آب‌های کارون و بهمن‌شیر ویژه کاروان‌های دانشجویی و مردمی در دو نوبت از امروز تا 27 اسفند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷ - 12March 2016

برگزاری راهیان نور دریایی ویژه دانشجویان و مردم در آب‌های کارون و بهمن‌شیر

ناخدا "نادر حمودی" در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: نیروی راهبردی دریایی ارتش یکی از نیروهای پا به رکاب و آماده است که در دقایق آغازین دفاع مقدس دوشادوش سایر نیروهای مسلح از خرمشهر و آبادان و شمال خلیج فارس تا جزایر و ناوگان تجاری ایران حراست و پاسداری کردند. همچنین مفتخریم که در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم نظام اسلامی ایران کردهایم.

وی در خصوص برنامههای پایگاه دریایی خرمشهر در ایام راهیان نور تصریح کرد: در تاریخ 27 اسفند 94 باحضور امیر "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش و سایر مقامات کشوری و لشکری نمایشگاه راهیان نور پایگاه دریایی خرمشهر افتتاح میشود. همچنین در این آیین از خانوادههای شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل خواهد شد. این نمایشگاه شامل 3 بخش و بیش از 52 غرفه است.

حمودی درباره راهیان نور دریایی ارتش نیز گفت: راهیان نور دریایی در بندرعباس، بوشهر و جزیره خارک فعال است. ما نیز در خرمشهر و آبادان مجری این راهیان نور دریایی خواهیم بود. از امروز(شنبه) به مدت سه روز میزبان دانشجویان سراسر کشور هستیم که از بهمنشیر تا شمال خلیج فارس را بازدید خواهند کرد. دانشجویان در این دوره با دریا، فرهنگ دریا و جنگهای دریایی آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بخش دوم راهیان نور ما در خرمشهر خواهد بود. 27 اسفندماه میزبان نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی خواهیم بود تا از رودخانه کارون و دهلیزهای آن بازدید کنند. روایان دریایی ارتش نیز به بیان رشادتهای دریادلان ارتش خواهند پرداخت.

حمودی در خصوص نحوه حضور مردم و کاروانها در راهیان نور دریایی گفت: واحدهای ما در رودخانه کارون مستقر و با بنرهایی این واحدها مشخص شدهاند. مردم عزیزمان میتوانند به این واحدها مراجعه کنند و با رعایت مسائل ایمنی در رابطه با دریا به بازدید از رودخانه کارون بپردازند. در هر راند نیز 50 نفر را به کارون خواهیم برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار