همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س)

300 ویژه برنامه در 77 بقعه متبرکه خراسان رضوی برگزار می‌‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری 300 ویژه برنامه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در 77 بقعه متبرکه این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ - 13March 2016

300 ویژه برنامه در 77 بقعه متبرکه خراسان رضوی برگزار می‌‌شود

به گزارش دفاع پرس، حجتالاسلام جمال ایزدی در ارتباط با اعلام برنامههای سوگواره یاس نبوی اظهار کرد: برنامههای ایام فاطمیه در سطح خراسان رضوی که از روز پنجشنبه 20 اسفند آغاز شده تا دوشنبه 24 اسفند ادامه دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی ادارهکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: 110 نفر از مبلغان بومی این ادارهکل به مناطق مختلف اعزام شدند.

وی یادآور شد: مراسم رهروان یاس نبوی برای بانوان در 24 بقعه، شام غریبان در 41 بقعه و اقامه نماز جماعت در بقاعی که برنامه برگزار میکنند نیز در این برنامهریزی جای دارد.

ایزدی با ابراز خرسندی از تنوع و کیفیت بالای برنامهها بیان کرد: برپایی خیمه معرفت در پنج بقعه، مشاوره وقف در 17 بقعه و قرائت زیارت و ادعیه در بقاع استان، برگزاری نمایشگاهی با عنوان «گذر پروانهها» با همکاری تکیه ابولفضلی نیشابور از نیمه اسفند به مدت 40 روز و مسابقه کتابخوانی با عنوان زندگی به سبک مادر در بقاع متبرکه همراه با جوایز ارزنده از جمله برنامههای دیگر ادارهکل اوقاف خراسان رضوی محسوب میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار