به مناسبت روز شهید

همسران و مادران شهدای مدافع حرم در قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان کشوری و استانی، شب گذشته به مناسبت روز شهید در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ - 13March 2016

همسران و مادران شهدای مدافع حرم در قم تجلیل شدند

به گزارش دفاع پرس از قم، مراسم بزرگداشت روز شهید و تجلیل از همسران و مادران شهدای مدافع حرم با حضور آیتالله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزههای علمیه کشور، آیتالله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، سید جواد هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم دیگر مسئولان به همراه خانوادههای معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.

سردار هاشمی طی سخنانی در این مراسم گفت: همسران و مادران شهدا پیرو حضرت زینب(س) و حضرت امالبنین هستند که حماسهسازیهایشان تا برپایی قیامت بر صفحه تاریخ خواهد ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: تا زمانی که شجره طیبه و درخت تنومند جمهوری اسلامی و این نهضت بزرگ اسلامی با خون شهدا آبیاری میشود شاهد ادامه یافتن آزادی، استقلال، ولایت مطلقه فقیه و بیداری اسلامی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اینکه اکنون سربندهای یاحسین(ع) و یازهرا(س) بر پیشانی مبارزان جبهه حق در سراسر دنیاست به دلیل جانفشانیهای شهدا و صبوری خانوادههای معظم آنهاست.

هاشمی ابراز کرد: جایگاه و مقام شهید آنچنان بلند است که خدا در قرآن عبارت «عند ربّهم» یعنی نزد خدا را برایشان به کار برده است.

وی ادامه داد: برگزاری همایشهای اینچنینی برای آشنایی بهتر ما و نسل جوان با این مقام است و گرنه خود شهدا به این مراسمات نیازی ندارند بلکه ما برای موفقیت در برپایی این برنامهها به آنها نیازمندیم.

در این مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد، گلخیر زنگنه، زهرا حسینینیا، زهرا حسنی، لیلا بیبی پاکستانی، زهرا عسکری و سمیه ولیان که از همسران و مادران شهدای مدافع حرم هستند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار