توسط همایش بین‌ا‌لمللی"تحجّر و اسلام آمریکایی"؛

کتاب"درسنامه انجمن حجتیه"منتشر شد

کتاب"درسنامه انجمن حجتیه"توسط موسسه راهبردی "حق پژوهی"، به صورت مصوّر و مستند به چاپ رسید.
کد خبر: ۷۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ - 14March 2016

کتاب

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب"درسنامه انجمن حجتیه" که محصول جلسات آموزشی و تحلیلی رضا اکبری آهنگر است، شامل یازده فصل است، در بخشهای ابتدایی به چگونگی شکلگیری انجمن حجتیّه و  چند نکته از تأسیس و سالهای آغازین، نقد و بررسی اساسنامه انجمن حجتیه و موضوعاتی همچون: ارتباط انجمن با مراجع و دبیرستان علوی میپردازد.

در بخشهای میانی این کتاب موضوعات انجمن حجتیه و سالهای آغازین نهضت امام(ره)،  انجمن حجتیه در نیمه شعبان57، انجمن حجتیه و ساواک، انجمن حجتیه در جمهوری اسلامی،  شهدای انجمن حجتیه و ... بررسی میشود. در بخشهای پایانی این کتاب نیز به مباحث اعتقادی انجمن همچون انجمن حجتیه و انتظار، انجمن حجتیه و تشکیل حکومت اسلامی قبل از ظهور، انجمن حجتیه و روحانیّت، انجمن حجتیه و مکتب تفکیک، مبارزه با وهّابیّت یا اهل سنّت!؟ و... پرداخته شده است.

 آنچه این کتاب را با دیگر آثاری که در این زمینه منتشر شده است بیش از بیش متمایز میکند ضمیمههایی است که در انتهای این کتاب وجود دارد با موضوعات "سئوالاتی برای بحث با یک انجمنی" و "مناظره دکتر نادر فضلی(از سران انجمن حجتیه) و رضا اکبری آهنگر". این مناظره در دومین همایش "تحجر و اسلام آمریکایی" صورت پذیرفته بود که متن کامل آن برای اولین بار منتشر میشود.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه این کتاب با موسسه "طلوع حق" و یا انتشارات موسسه راهبردی "حق پژوهی"  به شماره 09157946473 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است سومین همایش بینالمللی تحجر و اسلام آمریکایی به دبیری نادر طالبزاده طی روزهای دوازدهم و سیزدهم اسفند به میزبانی شهر مقدس مشهد در تالار شهر این شهر برگزار گردید.

نظر شما
پربیننده ها