مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» تمدید شد

ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» که پیش از این تا ٢۵ اسفند ١٣٩۴ مهلت داشت برای ۲۰ روز دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۷۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ - 14March 2016

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» تمدید شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بنابر اعلام حسین یاری سخنگوی جشنواره، متقاضیان حضور در این رویداد هنری که پیش از این تا ٢۵ اسفند ١٣٩۴ مهلت داشتند که آثار خود را در بخشهای مختلف ارائه کنند، با تمدید مهلت ارسال آثار میتوانند تا ١۵ فروردین ١٣٩۵ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل نمایند.

بخشهای جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» عبارت است از: فیلم داستانی، فیلم مستند، فیلم پویانمایی، فیلمنامه، عکس، پوستر و فیلم موبایلی که محدودیتی برای ارسال آثار به لحاظ تعداد وجود ندارد و متقاضیان میتوانند براساس ضوابط و مقررات موجود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» با موضوع امام حسین (ع) از ٢۰ تا ٢٣ اردیبهشت ١٣٩۵ همزمان با اعیاد شعبانیه و با هدف معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین (ع) در عرصههای ملی و بین المللی، جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیرهٔ زندگی معصومین (علیهم السلام) در عرصههای فرهنگی، هنری و رسانهای و تاثیر بر فضای فرهنگ و هنر با اعزام کاروان بین المللی اربعین در تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر جشنواره و ارسال آثار خود میتوانند با مراجعه به سایت www. chehelcheragh. ir نسبت به تکمیل فرم ثبتنام اقدام نمایند.

نظر شما
پربیننده ها