امام‌جمعه باخرز در یادواره شهدای سرخس:

در زندگی شهدا معیار فقط خداوند بود/ شهدای مدافع حرم ثابت کردند که باب شهادت بسته نیست

حجت‌الاسلام مهدی امجدی زاده گفت: در زندگی شهدا معیار فقط خداوند بود و شهیدان در عالمی دیگر، به نام عالم الحسین (ع) زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ - 15March 2016

در زندگی شهدا معیار فقط خداوند بود/ شهدای مدافع حرم ثابت کردند که باب شهادت بسته نیست

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حجتالاسلام مهدی امجدی زاده در اولین یادواره ۱۸ شهید اسفندماه شهرستان سرخس گفت: یادواره شهدا و جلساتی که به نام و یاد شهدا برگزار میشود، مجالس عشق و دلدادگی به پرودگار متعال است.

امامجمعه شهرستان باخرز افزود: شهادت بهترین و زیباترین نوع انتقال از عالم دنیا به آخرت است، همچنان که ائمه معصومین با شمشیر و یا با زهر به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: شهادت از زیباترین مدلهای خداحافظی دنیا است که عالمی جدا از عالم دنیا دارد و تمامی کسانی که از کانال شهادت رد شدند، یا خودشان این مرگ را انتخاب کردند و یا منتخب خداوند شدند.

امجدی زاده خاطرنشان کرد: زندگی شهدا را در هر فضایی بررسی کنیم، با زندگی بسیاری از ما که در چهارچوب دنیا زندگی میکنیم، متفاوت است.

امامجمعه شهرستان باخرز تصریح کرد: خیلیها در دفاع مقدس حضور پیدا کردند، اما مدال شهادت نصیب آنها نشد. در این مسیر خداوند عده خاصی را انتخاب کرد و اینها کسانی بودند که چهارچوب زندگی دنیایی خود را برای خدا شکستند.

وی بابیان اینکه شرط شهادت پاک زندگی کردن است، اظهار داشت: در زندگی شهدا معیار فقط خداوند بود و شهیدان در عالمی دیگر، به نام عالم الحسین (ع) زندگی میکنند.

امجدی زاده در پایان ولایت مداری و ولایت محوری را از ویژگیهای بارز شهدا عنوان کرد و گفت: بعد از دفاع مقدس برخیها فکر میکردند که باب شهادت بسته خواهد شد، اما امروز شهدای مدافع حرم ما ثابت کردند که خداوند باب شهادت را برای بندگان خالص خود باز گذاشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار