ما آماده‌ایم-142/ برادر شهید علم الهدی مطرح کرد؛

ماجرای دیدار شهید علم الهدی با آیت الله خامنه‌ای

"حضرت آقا چگونگی حضور او و سایر همراهانش در منطقه را جویا شدند که حسین گفت با پای پیاده خود را به جبهه رسانده‌‌ایم."
کد خبر: ۷۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ - 16March 2016

ماجرای دیدار شهید علم الهدی با آیت الله خامنه‌ای

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر، حجت الاسلام "سید حمید علم الهدی" برادر شهید "سیدحسین علم الهدی" در جمع کاروانهای راهیان نور که در یادمان شهدای هویزه حضور یافته بودند، اظهار داشت: این مکان بیابانی است که به یُمن وجود شهدا تبدیل به گلستان شد.

وی با اشاره به روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجاهدتهای جوانان در هویزه افزود: معظم له میفرمایند اینجا دریای تانکهای دشمن بود اما جوانان ما بدون ترس در مقابل دشمن ایستادند همچنان که حضرت ابا عبداللله حسین(ع) نهراسید.

برادر شهید علم الهدی ادامه داد: نیروهایی که در کنار حسین در هویزه میجنگیدند اکثرا دانش آموزان و دانشجویانی بودند که از حدود سی شهر کشور در این مکان حضور یافته بودند آنها خود را در محضر پیامبر(ص) میدیدند.

حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به دیداری که برادر شهیدش با حضرت آیت الله خامنهای در دوران دفاع مقدس داشت، بیان کرد: حضرت اقا از حسین چگونگی حضور او و سایر همراهانش در منطقه را جویا شدند که حسین گفت با پای پیاده خود را به اینجا رساندهایم.

وی اضافه کرد: حسین و یارانش علیرغم اینکه در مقابل انبوهی از نیروهای دشمن قرار گرفته بودند توانستند ارتش بعثی را به عقب رانده و 800 نفر از نیروهای دشمن را اسیر کنند اما روز بعد ارتش عراق موفق شد نیروهای ما را دور زده و آنها را محاصره کند.

حجت الاسلام علم الهدی درباره تاثیر شهادت مدافعان هویزه گفت: مقاومت این شهیدان باعث برکناری بنی صدر شد که در پی آن دو لشکر از رزمندگان اسلام نیز به منطقه اعزام و به نبرد با دشمن مشغول شدند.

وی با اشاره به حوادث عراق، سوریه و یمن عنوان کرد: یک سال است که یمن گرفتار جنگ شده اما معلوم نیست حقوق بشر چرا در این خصوص اجرا نمیشود و معلوم نیست کجاست. اگر عراق و سوریه نیروهایی مانند جوانان ما داشته باشند کشورشان گرفتار داعش نمیشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار