رئیس کل دادگستری تهران:

به روز کردن دانش؛مبتنی بر قوانین و مقررات جدید شوراها

غلامحسین اسماعیلی لازمه تصدی کار و تداوم مسئولیت در این حوزه را به روز کردن دانش مبتنی بر قوانین و مقررات جدید شوراها دانست.
کد خبر: ۷۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ - 16March 2016

به روز کردن دانش؛مبتنی بر قوانین و مقررات جدید شوراها

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،رئیس کل دادگستری تهران در نشست سرپرستان مجتمع های شورای حل اختلاف با تقدیر از تلاش های انجام گرفته ،گفت: کار در شورای حل اختلاف ودیعه الهی است که باید به بهترین نحو و از طریق اشاعه فرهنگ صلح و سازش در امانتداری آن کوشش کرد.

رئیس کل دادگستری تهران با تأکید بر حمایت بیش از پیش همکاران شورای حل اختلاف ازجانب مدیران و سرپرستان شعب از تلاش های دریانی رئیس شوراها ی حل اختلاف تهران تقدیرکرد.

 اسماعیلی با  مثبت تلقی کردن روند فعالیت  شوراهای حل اختلاف استان تهران با عنایت به آمار دوبرابری صلح و سازش در سال جاری نسبت به سال گذشته ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده با محوریت تحول در سه حوزه صلح و سازش ،آموزش مستمرو بازرسی های فعال تر ، گام های مؤثرتری نسبت به  قبل  برداشته شود

در ادامه این نشست  دریانی رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران با  تقدیر و تشکر از کلیه سرپرستان و دیگر همکاران قضایی بر انطباق عملکرد شورای حل اختلاف استان تهران با منویات رئیس مرکزامور شوراهای حل اختلاف کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به سنگین تر شدن حجم پرونده ها در شورا به تبع قانون جدید خواستار برنامه ریزی جدی تر و اهتمام بیشتر جهت صلح و سازش شد.

 به گزارش روابط عمومی دادگستری تهران ،معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران برارتباط تنگاتنگ شورای حل اختلاف استان تهران با مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور تأکید کرده و ابراز امیدواری کرد در سال آینده روند امور بهتر شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار