ما آماده‌ایم-150/ سرهنگ فتحی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس تاکید کرد؛

لزوم تربیت راویان جوان با بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان

راوی یادمان شلمچه گفت: راویان جوان انتقال دهندگان فرهنگ جهاد و شهادت برای آیندگان هستند لیکن باید در کنار راویان پیشکسوت آموزش ببینند.
کد خبر: ۷۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ - 16March 2016

لزوم تربیت راویان جوان با بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان

سرهنگ "حسین فتحی" راوی یادمان شلمچه در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر با اشاره به اهمیت این یادمان گفت: به اعتراف مقامات رژیم بعث، در عملیات کربلای پنج تمام دنیا در برابر جمهوری اسلامی ایستاد.

وی به لزوم بیان نقاط برجسته دفاع مقدس در روایتگری اشاره کرد و با توجه به فرصت کم زائران در بازدید از مناطق عملیاتی گفت: راویان میبایست شاخصهای دفاع مقدس را بیان کنند تا زائر بتواند در فرصت کمی که دارد حداکثر بهره را ببرد.
 
سرهنگ فتحی بصیرت افزایی را لازمه کار روایتگری دانست و تأکید کرد: بیان عبرتهای تاریخ دفاع مقدس بهترین عرصه برای تبیین جبهه حق و باطل است.
 
وی اهمیت روایتگری توسط پیشکسوتان را یادآور شد و در خصوص تربیت راویان جوان افزود: راویان جوان انتقال دهندگان فرهنگ جهاد و شهادت برای آیندگان هستند لیکن باید در کنار راویان پیشکسوت آموزش ببینند.
 
این راوی دفاع مقدس به دغدغه مقام معظم رهبری درخصوص ارزشهای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ایشان دو خطر بزرگ یعنی فراموشی و تحریف نسبت به فرهنگ دفاع مقدس را گوشزد کردند که نشان از تیزبینی ایشان در این خصوص دارد.
 
سرهنگ فتحی راهیان نور را فرصتی برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس توصیف کرد و یادآور شد: راویان بهترین فرصت را در این ایام در خصوص انتقال مفاهیم دفاع مقدس دارند.
 
این سرهنگ هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی، همچنین به خطر نفوذ دشمن در انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: راویان دفاع مقدس نباید عرصه را خالی کنند تا دشمن از طریق دیگر و با اغراض پلید خود وارد میدان شود.
 
وی افزود: تاریخ هر کشور هویت آن کشور است و راویان میبایست از صحت روایتهایی که بیان میکنند مطمئن باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار