استاندار خراسان رضوی تاکید کرد

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه فعالیت اردوهای راهیان نور

استاندار خراسان رضوی بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه عملکردی خود با بهره‌گیری از امکانات دسترس برای توسعه فعالیت اردوهای راهیان نور تاکید کرد.
کد خبر: ۷۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ - 17March 2016

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه فعالیت اردوهای راهیان نور

به گزارش دفاع پرس، به نقل از ادارهکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی، با بیان اینکه مذاکراتی با برخی نهادها صورت گرفته تا مساعدتهای لازم برای پشتیبانی اردوهای راهیان نور انجام شود، اظهار کرد: استانداری نیز در حد مقدورات به توسعه این مهم کمک میکند.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات دستگاههای اجرایی، افزود: از طریق همافزایی نهادهای دولتی متناسب با وظایف هر کدام، میتوان به فعالیت اردوهای دانشآموزی و دانشجویی در مناطق عملیاتی جنوب کشور کمک کرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: باید با بهرهگیری از فضای موجود در حوزههای علمیه شهر مشهد و وجود طلاب علاقمند و انقلابی زمینه حضور روحانیون در این اردوها را فراهم کرد.

رشیدیان به بررسی ساختار پیشنهادی شورای هماهنگی حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: کمیتههای ذیل شورا باید با هدف شناساندن و حفظ آرمانهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کنند.

وی افزود: به منظور اثرگذاری بیشتر و اجرای دقیق مصوبات شورا، ریاست هر کمیته باید با یک دستگاه اجرایی همسو با اهداف کمیته مورد  نظر باشد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید در هر کمیته از بخشهای مردمی و نیروهای علاقمند استفاده شود، گفت: با تشکیل نخستین جلسه هر کمیته در مورد ترکیب اعضا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

نظر شما
پربیننده ها