ما آماده‌ایم-185/ امیر خرم‌طوسی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

بیش از 250 راوی از سوی ارتش به یادمان‌های شهدا اعزام شده‌اند

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی گفت: بیش از 250 راوی از سوی ارتش به یادمان‌های شهدای اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۷۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ - 18March 2016

بیش از 250 راوی از سوی ارتش به یادمان‌های شهدا اعزام شده‌اند

امیر سرتیپ "رضا خرم طوسی" فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایرانی در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر، حرکت عظیم راهیان نور را دارای مغناطیس قوی در جذب دلها دانست و گفت: معنویت حاکم بر فضای این یادمانها دلهای عاشق را مجذوب خود میسازد.

وی بهره برداری از فرصتهای این سفر را متذکر شد و خاطرنشان کرد: زائران یادمانهای شهدا به ویژه نسل جوان در زیارت با معرفت بکوشند و از برکات توسل غافل نشوند.

وی همچنین به نقش ارتش در گسترش فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تربیت و اعزام راویان دفاع مقدس در رأس کارهای قرارگاه راهیان نور ارتش است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش، به اعزام راویان ارتش به یادمانها اشاره کرد و گفت: تا پایان دوره کنونی راهیان نور، بیش از ۲۵۰ راوی از سوی قرارگاه راهیان نور ارتش به یادمانهای شهدا اعزام میشوند.

وی تربیت راویان جوان را امری لازم در جهت زنده ماندن حماسه دفاع مقدس برای آیندگان معرفی و تأکید کرد: جوانان استعداد بالایی در کسب معارف جنگ و انتقال آن به زائران دارند که باید استعدادیابی شوند.

امیر خرم طوسی زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت را خنثی کننده تهدیدات دشمن در مقابل حمله نظامی به ایران دانست و تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی و در رأس آنها آمریکا ملت ایران را آزمودهاند و میدانند که کمترین اشتباه آنها خسارت جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش، ادامه داد: اتاقهای فکر و مراکز مطالعاتی آمریکا این حداقل را فهمیدهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار